Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، رضا علیاری در خصوص دیدار سایپا مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و تیم ما خیلی خوب بازی کرد ولی شانس با ما یار نبود و در نهایت نتوانستیم به آنچه می‌خواهیم برسیم و به ناچار دست خالی زمین را ترک کردیم.

 

وی افزود: زدن 2 گل به پرسپولیس فکر نمی‌کنم کار راحتی باشد ولی تیم ما با جنگندگی بالای خودش توانست این کار را انجام دهد که متاسفانه نتیجه بخش نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخص بود که آنها برای قهرمانی می‌جنگند و همه جوره برای حمله مقابل ما ظاهر می‌شوند و برای ایستادگی مقابل این حملات هم برنامه داشتیم ولی آنطور که باید بشود نشد.

 

مدافع سایپا در مورد اینکه چشم امید تیم‌های مدعی قهرمانی به سایپا بود تا پرسپولیس را متوقف کند گفت: چرا باید چشم امید آنها به ما باشد؟ مگر این تیم‌ها بازی مستقیم با پرسپولیس ندارند که چشم امیدشان به سایپاست؟ استقلال مگر با پرسپولیس بازی نکرد؟ چرا پرسپولیس را نبردند؟ چرا ما را نبردند که حالا بخواهند ما با این بضاعت و پتانسیل مقابل پرسپولیس نتیجه بگیریم. ما در جدول شرایطی داریم که نه سهمیه می‌گیریم و نه سقوط می‌کنیم ولی فقط به این انگیزه وارد بازی شدیم که از شرافتمان دفاع کنیم.

 

علیاری در مورد اشتباهات خط دفاع در این دیدار عنوان کرد: هر تیمی روز خوب و بد دارد. من خودم روی گل دوم دید خوبی روی توپ نداشت وگرنه نمی‌گذاشتم وارد دروازه شود. باور کنید بعضی وقت‌ها اتفاقاتی دست به دست هم می‌دهد که آدم باورش نمی‌شود. من 25 هفته بدون اشتباه بازی کردم ولی در این بازی یک اشتباه کردم حالا همه به من حمله ور شده‌اند.

 

وی افزود: از بعد بازی به صفحه من حمله کردند و فحش ناموس می‌دهند که لیاقت خودشان و خانواده خودشان است. می‌گویند شرافت ندارید. این چه حرفی است مگر می‌شود یک فوتبالیست به عمد کاری بکند که دروازه تیمش باز شود. چرا خود استقلال از پرسپولیس شکست خورد؟

 

مدافع سایپا ادامه داد: فقط در مورد خودم حرف نمی‌زنم. ببینید چه حمله‌هایی به محسن فروزان انجام شده است. مگر او کلین شیت‌های زیادی برای تراکتورسازی انجام نداد؟ کدام فوتبالیست را می‌شناسید که در عمر ورزشی‌اش اشتباه نداشته باشد. مطمئن باشید هیچ فوتبالیستی شرافتش را نمی‌فروشد که به تیمش ضربه بزند.

 

علیاری در مورد حمله‌هایی که به علی دایی شد هم عنوان کرد: این هم یک نمونه دیگر. اصلاً به علیاری هرچه می‌خواهید بگویید ولی چطور یکی مثل دایی را زیر سوال می‌برید؟ مالیات او اگر پرداخت شده چیزی بوده که حقش بوده و اضافه نگرفته است که این صحبت‌ها مطرح می‌شود. اگر قرار بود تبانی کنیم یک بر صفر شکست می‌خوردیم و نیازی نبود این همه تلاش کنیم و 2 گل به آنها بزنیم.

 

وی در پایان گفت: امیدوارم این مشکل بزرگ فضای مجازی و استفاده از آن در کشور ما حل شود و هرکسی به خودش اجازه ندهد هر رفتاری داشته باشد.

 

ایلنا

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن سایپا پرسپولیس استقلال سایپا علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش استقلالی سابق این بار در دربی کوچک

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان، بازیکن سابق استقلال که سومین فصل بازی در هوادار را تجربه می‌کند و بازوبند کاپیتانی را نیز در اختیار دارد، در هفته‌های گذشته عملکرد خیره کننده‌ای داشته است.

شجاعیان در سال جدید با آمادگی بالا در زمین حاضر می‌شود‌. این هافبک طراح در بازی با فولاد دبل کرد و مقابل گل گهر نیز تک گل پیروزی بخش هوادار را به ثمر رساند.

داریوش اگرچه در بازی با پیکان نتوانست گلی بزند اما پاس گل اول هوادار را به زیبایی هرچه تمام‌تر داد و زمینه ساز گل محسن سفیدچغایی در دقیقه ۲۱ شد.

داریوش شجاعیان در این هفته‌ها با این عملکرد به روند امتیاز گیری تیم مسعود شجاعی بسیار کمک کرده است.

دیگر خبرها

  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • درخشش استقلالی سابق این بار در دربی کوچک
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد
  • استیلی: نباید جواب استقلالی‌ها را بدهیم
  • فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال
  • تصمیم جنجالی سازمان لیگ علیه استقلالی‌ها؛ یک امتیاز برتری آبی‌ها از بین رفت