Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@11:55:57 GMT

«یاسوج» میزبان کاروان علم و فناوری شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۰۲۵۵

«یاسوج» میزبان کاروان علم و فناوری شد

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، نخستین روزهای سال 98 کاروان علمی و فناوری دولت با انگیزه بیشتر و شتاب مضاعف به راه افتاده است 25 فروردین‌ماه، فناوران، دانشگاهیان و مسئولان یاسوجی میزبان سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و همراهانش شدند.

ستاری نخست به پارک علم و فناوری یاسوج می‌رود تا ضمن آشنایی با تازه‌ترین نوآوری‌های فناوران مستقر در این پارک، پای صحبت آن‌ها بنشیند و از نیازها و دغدغه‌هایشان آگاه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و واحدهای فناورش، در بخش دیگری از این سفر دستاوردهایشان را به معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و همراهانش ارائه می‌کنند تا راه برای توسعه فناوری‌های حوزه پزشکی و سلامت به کمک توانمند‌های بومی این استان هموار شود.

پای ثابت و ضرورت جدایی‌ناپذیر سفرهای استانی معاون علمی و فناوری، بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور است و این بار با انگیزه رونق تولید و رفع موانع این بازدیدها برای حمایت‌های زیرساختی از توسعه زیست‌بوم اقتصاد دانش‌بنیان به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان بومی انجام می‌شود و بر همین اساس تعدادی از دانش‌بنیانی‌های مستقر در شهرک صنعتی یاسوج با توانمندی‌های فناورانه خود از معاون علمی و فناوری ریس‌جمهوری استقبال می‌کنند.

دانشگاهیان یاسوج که راه نوآوری و ارزش‌افزوده را پیش گرفته‌اند و واحدهای فناورشان را در مرکز رشد دانشگاه این استان مستقر است، دستاوردها و فعالیت‌های خود را به ستاری ارائه می‌کنند.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری در آخرین بخش از سفر یک‌ روز فناورانه به استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری این استان شرکت می‌کند.

انتهای پیام/

169 / 159 یاسوج کاروان علم وفناوری توسعه زیست بوم کارآفرینی دانشگاهیان نوآوری‌های فناوران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: یاسوج توسعه زیست بوم کارآفرینی دانشگاهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت کاروان شادی ویژه میلاد امام‌حسن (ع) در محلات مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری مشهد گفت: کاروان شادی دوچرخه‌سواری با دوچرخه‌های تزیین شده با گل در معابر و خیابان‌های مختلف سطح شهر به مناسبت میلاد امام حسن‌مجتبی (ع) به حرکت درآمد.

جواد کیانی افزود: ۲۰ دستگاه دوچرخه و سه چرخه با گل تزئین شده اند و از ساعت ۱۴ امروز تا ۲۲  در میادین و معابر مختلف شهر مشهد ضمن انجام «شادی پیمایی»، برنامه‌های هنری اجرا می‌کنند.

وی گفت:راکبان دوچرخه سوار لباس اقوام ایرانی بر تن دارند و در هر محله برای چند دقیقه از دوچرخه پیاده و برنامه‌های هنری از جمله مدیحه سرایی و مولودی، نمایش و پرفورمنس (نمایش اجرا محور) و سرود اجرا می‌کنند.

معاون شهردار مشهد افزود: بولوار احمدآباد، خیابان امام رضا (ع)، مفتح، طبرسی، بولوار سجاد، امامت و هفده شهریور از جمله مکان‌های اجرای این کاروان شادی دوچرخه سواری در مشهد است.

دیگر خبرها

  • افزایش صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به ۱.۵ میلیارد دلار
  • افزایش صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به یک و نیم میلیارد دلار در سال گذشته
  • رشد ۴۲ درصدی همکاری ها با ایرانیان مقیم خارج
  • صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به یک و نیم میلیارد دلار افزایش یافت
  • صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به یک و نیم میلیارد دلار افزیش یافت
  • افزایش صادرات دانش‌بنیان به ۱.۵ میلیارد دلار
  • افزایش صادرات دانش‌بنیان به ۱.۵ میلیارد دلار/رشد ۴۲ درصدی همکاری‌ها با ایرانیان مقیم خارج
  • رشد ۴۲ درصدی همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور
  • «علم و فناوری» کلیدواژه مهم رهبری در سال ۱۴۰۲/ از پیشرفت‌های ایران در نانو و زیست فناوری تا حمایت از دانش‌بنیان‌ها
  • حرکت کاروان شادی ویژه میلاد امام‌حسن (ع) در محلات مشهد