Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@16:54:29 GMT

دستگیری زن داعشی در مرز بازرگان تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۰۴۳۴

حسین عباسی گزنق فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان ماکو در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: این شهرستان از نظر امنیتی از شهرستان های امن کشور است و خبر دستگیری یک زن مظنون به عضویت در داعش در مرز بازرگان تکذیب می شود.

وی افزود: هر روز در گذرگاه های مرزی به ویژه در مرز بازگان ورود و خروج مسافران به طور دقیق کنترل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته یک زن در بدو ورود به کشور توسط پلیس گذرنامه به عنوان مظنون دستگیر شد که  اختیار دستگاه امنیتی قرار گرفته است.

عباسی با تاکید بر اینکه همواره مرزهای کشورمان به ویژه در این منطقه که دروازه به اروپا است کنترل می شود، افزود: منطقه آزاد ماکو با تلاش مرزبانان و مرزداران غیور در امنیت کامل است و هیچ فرد معاندی توان ورود به کشور از طریق مرز را ندارد.

از عصر دیروز در فضای مجازی خبر دستگیری یک زن مظنون به داعشی بودن در شهر مرزی بازرگان منتشر شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان، در پی فعالیت این سامانه بارش‌زا، احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، ریزش تگرگ، وزش باد به نسبت شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، نهال‌ها و درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی در مناطق شمال، جنوب و شرق استان به ویژه اردستان، انارک، چوپانان، خور و بیابانک، دهاقان، سمیرم، شهرضا، مهاباد، نائین، نطنز و ورزنه وجود دارد.


اداره کل هواشناسی استان اصفهان توصیه کرده است که هم استانی‌ها از سفر به ویژه برون شهری و توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها طی ساعات پیش رو خودداری کرده و در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر احتیاط کنند.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان در این اطلاعیه همچنین بر لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی تاکید کرده است.
هشدار سطح زرد رنگ زمانی صادر می‌شود که رخداد پدیده‌ای جوی ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی ایجاد کند.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • طرح کنترل کوچ ومدیریت چرای دام تا پایان اردیبهشت
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال / یگان‌ویژه شکایت کرده است
  • دستگیری چند متهم به جاسوسی برای چین در آلمان و انگلیس