Web Analytics Made Easy - Statcounter

امری و گراسیا در زمان بازیگری در رئال سوسیداد هم تیمی بودند و از آن زمان رابطه صمیمانه‌ای با یکدیگر دارند.

طرفداری - اونای امری، سرمربی آرسنال فاش کرد وقتی پیشنهاد هدایت این تیم را دریافت کرد، اولین بار از خاوی گراسیا، سرمربی واتفورد مشاوره گرفت.

گراسیا که سابقه هدایت چند تیم را در لالیگا در کارنامه داشت، از چندی پیش هدایت واتفورد را بر عهده گرفت و تاکنون بسیار عالی کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اخیرا قراردادش را تا سال 2022 تمدید کرد. اونای امری، هم وطن گراسیا نیز از سوی توپچی‌ها به عنوان جانشین آرسن ونگر بزرگ انتخاب شد و او هم تاکنون فراتر از انتظارات کار کرده است. آرسنال هم اکنون شانس بسیار خوبی برای راهیابی به نیمه نهایی لیگ اروپا دارد و سرنوشتش در گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از طریق لیگ نیز در دستان خودش قرار دارد. امری و گراسیا امشب رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش سایت گل، امری درباره گراسیا گفت:

وقتی فرصت آمدن به آرسنال پیش آمد، اولین مربی و اولین فردی که از دنیای فوتبال با آن تماس گرفتم، خاوی بود. از او چند سوال درباره فوتبال انگلیس پرسیدم؛ درباره باشگاه‌ها؛ آرسنال و نهایتا او پیشنهاد کرد به جزیره بیایم. من با او و کلا آرسنال و واتفورد رابطه نزدیکی داریم. در ماه سپتامبر بود که با هم شام خوردیم. من و خاوی با اعضای کادر فنی‌مان و مربیان آرسنال با مربیان واتفورد. با هم درباره فوتبال انگلیس صحبت کردیم و از تجارب آنها بهره بردیم چون آنها شش ماه زودتر از ما به اینجا آمده بودند. مکالمه بسیار خوبی بود چون خاوی گراسیا هم فردی کاملا فوتبالی است. او و دستیارانش همگی از دوستان من هستند. 

باید دید امری می‌تواند امشب با شکست دوستانش یک گام دیگر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک‌تر شود یا خیر.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود

سرهنگ شریف رحیمی، فرمانده انتظامی لنگرود گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک مرد میا‌نسال به قصد خودکشی به بالکن طبقه چهارم یک ساختمان در مسکن مهر رفته و تصمیم به پریدن دارد، مأموران کلانتری ۱۱ به محل مورد نظر اعزام شد.

او به حضور به موقع پلیس، عوامل اوژانس و آتش‌نشانی در محل مورد نظر اشاره کرد و افزود: پس از تلاش‌های مأموران انتظامی و دعوت به آرامش این مرد ۴۳ ساله که از حالت روحی و روانی خوبی برخوردار نبود، از اقدام به خودکشی منصرف شد.

به گفته فرمانده انتظامی لنگرود، این شهروند انگیزه خود از این کار را مشکلات شخصی اعلام کرده است.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای دریافت هرگونه مشاوره در خصوص رفع مشکلات شخصی خود به مشاوران انتظامی مستقر در کلانتری‌ها یا مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده در این مراکز بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • هفته کابوس‌وار انگلیسی‌ها در رقابت‌های اروپایی؛ تنها استون ویلای اونای امری آبروداری کرد!
  • جنجال در لیگ کنفرانس: مربیان معروف درگیر شدند! (عکس)
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در تبریز
  • از هر امری که مردم را نا امید کند بپرهیزید
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • مهدی شیری: از خمس خیلی چیزها یاد گرفتم
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل امری ضروری است
  • اندازه گیری دیابت و ارایه مشاوره پزشکی در میادین میوه و تره بار
  • زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای