Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@17:43:33 GMT

فرانسه همچنان پربازدیدترین مقصد گردشگری جهان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۰۴۷۲

فرانسه همچنان پربازدیدترین مقصد گردشگری جهان

حتی آشوب‌های ناشی از شورش «جلیقه زردها» همچون، گاز‌های اشک‌آور و فروشگاه‌های به آتش کشیده شده شانزلیزه هم نتوانست فرانسه را از داشتن عنوان پربازدیدترین مقصد گردشگری جهان محروم کند.

به نقل از توربو نیوز، اطلاعات ارائه شده از سوی مؤسسه مطالعات آمار و اقتصاد فرانسه (INSEE)، نشان می‌دهند، شمار نفر شب گردشگران در هتل‌ها و محل‌های کمپ فرانسه نسبت به سال گذشته ۹ میلیون نفر افزایش داشته و این آمار را به ۴۸۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ میلیون رسانده است.

به‌رغم تحولات سیاسی ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۸، این سال چشم‌انداز امید بخشی برای صنعت گردشگری کشور فرانسه به ارمغان آورد. با این حال، در ماه دسامبر، بحران ناشی از اعتراضات «جلیقه زردها» ۱.۱ درصد به صنعت گردشگری این کشور ضربه وارد کرد. در شهر پاریس هم، تظاهرکنندگان ۵.۳ درصد از آمار بازدیدکنندگان را کاهش دادند.

بخش اعظم افزایش آمار کلی بازدیدکنندگان به لطف گردشگران خارج از اتحادیه اروپا میسر شده است. شمار بازدیدکنندگان اهل ایالات متحده حدود ۱۶ درصد و بازدیدکنندگان ژاپنی حدود ۱۸ درصد افزایش داشته است.

جنبش «جلیقه زردها» نام یک جنبش اعتراضی با مرکزیت پاریس فرانسه است که در اعتراض به افزایش قیمت سوخت و مالیات‌ها به وجود آمد.

فرانسه سال‌هاست که به عنوان نخستین مقصد گردشگری در جهان شناخته می‌شود و شهر پاریس در این میان با جاذبه‌های بی‌شمارش، پربازدیدترین شهر جهان به شمار می‌رود.

در بین پربیننده‌ترین مکان‌های دیدنی این کشور، به کلیسای نوتردام پاریس، موزه لوور و کاخ ورسای می‌توان اشاره کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گردشگری فرانسه پاریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس + فیلم

به گزارش جماران؛ برخی رسانه ها از بروز حادثه امنیتی و تهدید یک فرد به انفجار سفارت ایران در پاریس حکایت دارد. پلیس فرانسه در حال بررسی حادثه است.

رویترز گزارش داد که پلیس فرانسه روز جمعه مقابل ساختمان کنسولگری ایران در پاریس را که در اطراف آن مردی تهدید به منفجر کردن خود کرد، محاصره کرده است.

پلیس اعلام کرد که در صحنه حضور دارند و از مردم خواسته است از نزدیک شدن به صحنه حادثه خودداری کنند.

پلیس فرانسه مدعی است فرد مزبور احتمالا حامل نارنجک یا جلیقه انفجاری است.

 

تکمیل می شود...

حجم ویدیو: 1.63M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • ادعای رویترز: پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس + فیلم
  • حضور نیروهای امنیتی فرانسه در مقابل کنسولگری ایران در پاریس
  • (ویدیو) تهدید به انفجار مقابل کنسولگری ایران در پاریس!
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • آلمان، فرانسه و آمریکا، مقصد اول صادرات قطعات خودرو ترکیه
  • آمار مخاطبان در نوروز و رمضان ۸ درصد افزایش داشته است
  • رژیم صهیونیستی با کمبود نیروی کار مواجه شد
  • روز اهمیت به بی خانمانی جوانان Youth Homelessness Matters + پوستر و آمار
  • برگزاری مراسم هزار دف در روستای گردشگری پالنگان/ کردستان مقصد ۳.۵ میلیون نفر گردشگر نوروزی