Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@01:32:11 GMT

امدادرسانی به 7000 نفر در 9استان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۰۴۸۷

معاون عملیات سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به بیش از ۷۰۰۰نفر در ۹استان از جمله ایلام، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، هرمزگان، یزد و کرمان خبرداد. ناطقان: شاهین فتحی در این باره اظهار کرد: بر اساس اعلام هشدار شماره ۱۰سازمان هواشناسی در سومین موج از بارش‌ها که از ۲۴فروردین آغاز شده است، هشت استان بلافاصله در وضعیت آماده باش قرار گرفت تا در صورت بروز هر حادثه‌ای هموطنان در کوتاه‌ترین زمان امدادرسانی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه درباره اقدامات صورت گرفته تا ۲۶ فروردین ماه گفت: طی این مدت  ۷۳۰۵ نفر در ۶۳ شهر و روستا در ۹ استان از جمله ایلام، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، هرمزگان، یزد و کرمان امدادرسانی شدند.      

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: در این مدت بیش از ۲۰ نفر به مناطق امن منتقل شدند و تخلیه آب از ۱۹۳ واحد مسکونی نیز انجام شده است.

به گفته وی اقلامی از جمله ۱۸۳ دستگاه چادر، ۶۵۸ بسته غذایی یکماهه و ۷۲ساعته و... توسط سازمان امداد و نجات هلال احمر در این مناطق توزیع شده است. منبع: ایسنا برچسب ها: امدادرسانی ، تخلیه آب ، توزیع

منبع: ناطقان

کلیدواژه: امدادرسانی تخلیه آب توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی به ۲۷۶ مصدوم توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی

محسن ذاکریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ششم فروردین‌ماه به ۲۷۶ مصدوم ۷۴ حادثه خدمت‌رسانی شده است، انتقال ۴۲ مصدوم به مراکز درمانی، درمان سرپایی ۱۷۴ نفر و امدادرسانی به ۱۳۲ نفر از جمله خدمات امداد و نجات است که در این مدت در ۱۵ پست ثابت و ۱۳ پست سیار فعال هلال احمر ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه در این مدت ۱۱۳ نفر به مراکز درمانی جمعیت هلال احمر مراجعه کرده‌اند، گفت: علاوه بر اینکه ۱۳۲ نفر از خدمات مراکز توانبخشی و ۶۹۲ نفر از داروخانه جمعیت هلال احمر استفاده کرده‌اند.

ووی با اشاره به فعالیت ۶۸ مرکز در قالب طرح خدمات یکپارچه نوروز ۱۴۰۳ و ماه رمضان گفت: این خدمات علاوه بر ۳۰ پایگاه ثابت امداد و نجات، در هفت پست موقت امداد و نجات، دو تیم توانا، ۲۵ مرکز پاسخگویی اضطراری، یک تیم واکنش سریع، یک تیم امداد هوایی و یک تیم آنست ارائه می‌شود.

ذاکریان با بیان اینکه ۱۰۲۳ تیم نوروز امسال فعال هستند، تصریح کرد: نیروهای عملیاتی این تیم‌ها شامل ۱۱۴۴ نفر روز پرسنل، ۷۰۴ نفر روز امدادگر، ۱۲۳۲ نفر روز نجات گر و ایثار و ۱۰۱۲ داوطلب تخصصی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به فعالیت ۲۷۷۵ نفر روز در بخش جوانان اظهار کرد: اطلاع‌رسانی نقاط حادثه‌خیز و راهنمایی ۳۶۳۵۱ نفر از مسافرین، مشارکت ۱۶۵۹۱ نفر در پویش بهرفت (بهینه کردن رفتار ترافیکی)، ایمنی سازی ۱۳۵۲ مکان و ارائه ۲۹۸۲ نفر خدمت امدادی وکمک‌های اولیه را از جمله خدمات این حوزه برشمرد.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۶۷۳۹ کودک از فضای دوستدار کودک این ایستگاه‌های استفاده کرده‌اند گفت: سنجش مخاطرات پیشگیری شده مانند فشارخون برای ۷۵۹۹ نفر، ارائه خدمت آموزش مهارت‌های امداد وکمک‌های اولیه به ۷۸۷۱ نفر و توزیع ۲۷۳۳ بسته افطاری از دیگر خدمات ارائه شده در این ایستگاه‌ها بود.

ذاکریان با اشاره به فعالیت ۷۸۷ نفر روز در قالب کمیته داوطلبان گفت: هشت هزار و ۶۷۹ بهره‌ور از طرح‌های مروجین سلامت، پویش هلال رحمت، مرهم زائر، پویش بشر دوستی و… بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه آموزش‌های مخاطرات، احیای قلبی، مسمومیت و … در ۱۶۴ ایستگاه انجام شده است خاطرنشان کرد: توزیع ۱۸۰۹ بسته فرهنگی، برگزاری ۹۷۹ مسابقه و توزیع بیش از هشت هزار نسخه کتابچه، پوستر و بروشور از جمله اقدامات فرهنگی انجام شده در این مدت است.

کد خبر 6062956

دیگر خبرها

  • هلال احمر خراسان رضوی به ۳۰۹ مصدوم خدمت رسانی کرد
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از هزار و۴۰۸ نفر
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروز
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳
  • خدمت رسانی به ۲۷۶ مصدوم توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
  • امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به ۱۷ هزار نفر
  • امدادرسانی ایام نوروز 1403 نیرو‌های هلال‌احمر به ۱۷ هزار نفر