Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@14:04:30 GMT

بارسلونا، منچستر کدام غول دیگری را می‌کشد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۰۵۴۳

بارسلونا، منچستر کدام غول دیگری را می‌کشد؟

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دو تیم بارسلونا و منچستریونایتد در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فرداشب در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت را تیم اسپانیایی در زمین حریف با نتیجه ۱-۰ به سود خود به پایان رساند تا این بازی را با اطمینان خاطر بیشتری در حضور تماشاگرانش شروع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومان دست سولسشیر را بسته اند



شاگردان سولسشیر در ۵ دیدار اخیر خود در لیگ جزیره ۳ برد کسب کردند و متحمل ۲ شکست نیز شدند. به این ترتیب با احتساب بازی مقابل بارسلونا نیمی از ۶ بازی گذشته را واگذار کرده اند. احتمال غیبت آنتونیووالنسیا و آندر هررا در این بازی بالاست. این دو نفر دیدار مرحله رفت را هم به دلیل مصدومیت از دست داده بودند. از طرفی نفراتی مثل اریک بایی، الکسیس سانچز و مارکوس روخو که هفته هاست با تیم تمرین نکرده اند به طور قطع به این بازی نمیرسند تا مربی نروژی یونایتد، باز هم بحرانی به نام لشگر مصدومین داشته باشد.
از سوی دیگر به دلیل فشردگی جدول در لیگ جزیره و نزدیک بودن امتیازات منچستر با دیگر رقبایش، اوله گنار نتوانست به بازیکنان اصلی خود در دیدار ابتدای هفته مقابل وستهام استراحت بدهد. موضوعی که سولسشیر مطرح کرد و انتقادی هم در همین خصوص به مسئولان یوفا کرد.

خبر بدی برای بارسلونا در کار نیست



آبی و اناری پوشان در بهترین فرم خود در این فصل از لحاظ نتیجه گیری هستند. آن‌ها بعد از برتری مقابل اتلتیکومادرید، چهارمین قهرمانی خود در ۵ فصل اخیر لالیگا را در دسترس خود میبیند. در فینال کوپاد لری هم باید خرداد ماه به مصاف والنسیا بروند. والورده در گفتگو با خبرنگاران توضیح داد، از باخت فصل قبل مقابل رم در لیگ قهرمانان عبرت گرفتند و نمیخواهند امسال هم به خاطر خستگی از بازی‌های پر تعداد جامی را از دست بدهند. مربی اسپانیایی به همین دلیل در بازی ابتدای هفته در زمین هوئسکا به اکثر بازیکنان اصلی استرحت داد. بارسلونا در این دیدار هیچ مصدوم و محرومی ندارد و با تمام نفرات به مصاف حریف انگلیسی خود می‌رود.

تقابل‌های اخیر، جنگ‌هایی که به یاد می‌مانند


پرگل‌ترین تقابل‌های دو تیم به سال ۹۸ برمی گردد. جایی که در پایان هر دو دیدار رفت و برگشت از مرحله گرهی نتیجه ۳-۳ حاصل شد. سال ۲۰۰۸ هم منچستر در مجموع دو بازی با نتیجه ۱-۰ حریف خود را شکست داد و به فینال رسید. اما بارسا برای انتقام خیلی صبر نکرد. یک سال بعد و در فینال فصل ۱۰-۲۰۰۹ با نتیجه ۲-۰ به برتری رسید و دوسال بعد هم در فینالی تکراری این بار در ومبلی شاگران الکس فرگوسن را ۳-۱ مغلوب کرد.
حالا باید دید که بارسلونا در بردن حریف انگلیسی خود هتریک می‌کند یا این منچستر است که بازهم مثل فینال سال ۹۹ مقابل بایرن مونیخ با خاطره‌ای خوش نیوکمپ را ترک می‌کند.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رود حریف سیتسیپاس در فینال مسابقات تنیس مونته کارلو شد

در مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس مسترز ۱۰۰۰ امتیازی مونته کارلو  نواک جوکوویچ مرد شماره تنیس جهان به مصاف کسپر رود تنیسور جوان نروژی رفت در نهایت شگفتی با نتیجه ۲ - ۱ شکست خورد و از صعود به فینال این مسابقات بازماند.

رود ست اول را با نتیجه ۶ - ۴ پیروز شد، اما نوله در ست دوم به بازی برگشت و با نتیجه مقتدرانه ۶ -۱ پیروز شد تا کار به دست سوم برسد که در نهایت در یک بازی نزدیک رود موفق شد با نتیجه ۶ -۴ از سد جوکوویچ بگذرد و به این فینال مسابقات مونته کارلو راه یابد.

رود در فینال این مسابقات به مصاف استفانوس سیتسیپاس خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم
  • پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • شاهکار فرنگی‌کاران؛ صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| ساروی، گرمسیری، رستمی و اسماعیلی به فینال رسیدند
  • آتش‌بازی اسماعیلی برای صعود به فینال
  • بسکتبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • بستکبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل رقیب همیشگی
  • رود حریف سیتسیپاس در فینال مسابقات تنیس مونته کارلو شد
  • طلایی‌پوشان حریف مس نشدند/ برد میلیمتری شاگردان صادقی