Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار لرستان با اشاره به قطعی برق ۲۹ روستای سیل‌زده لرستان گفت: از ۸۱۶ روستایی که راه ارتباطی آن قطع‌شده بود تاکنون راه بیش از ۷۲۸ روستا وصل شده است. ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احمد مراد پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری‌ و تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل شرکت توزیع برق استان از 690 روستایی که قطعی برق داشتند تنها 29 روستای این استان بدون برق هستند که عمده مشکل آن‌ها عدم راه دسترسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسارت 1500 میلیاردی سیل به راه‌های لرستان؛ محور پلدختر- خرم‌آباد از مسیر موجود تغییر نمی‌کندفیلم/ "سیل پلدختر" چرا هیچ کشته‌ای نداشت؟فصل برادری؛ ورود نیروهای عراقی به پلدختر و کمک به مردم سیل زده + فیلم

وی افزود: همچنین از 167 روستای استان که مشکل قطعی گاز داشتند در حال حاضر تنها روستای گل گل پل‌دختر بدون گاز است که تلاش برای گازدار شدن این روستا نیز ادامه دارد.

معاون عمرانی استاندار لرستان عنوان کرد: با تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری 18 استان از 816 روستایی که راه ارتباطی آن‌ها قطع‌شده بود تاکنون راه ارتباطی بیش از 728 روستا وصل شده است و همچنان تلاش برای بازگشایی راه‌های روستای واصلی قطع‌شده لرستان ادامه دارد.

انتهای پیام/ن

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد بلندنظر، عصر چهارشنبه با اشاره به طغیان ۳ رودخانه ملنتی، شور و هلیل در جیرفت گفت: همچنان سیلاب بر بستر این رودخانه‌ها جاری است و با توجه به به ادامه بارش‌ها هم امکان انتقال سیلاب از بالادست به این رودخانه‌ها هم وجود دارد.

وی گفت: با توجه به طغیان رودخانه‌های فصلی در برخی از بخش‌های تابعه جیرفت سیلاب به مزارع گندم و پیاز کشاورزان و حوزه بخش مرکز و اسماعیلی وارد و سبب خسارت به محصول کشاورزان شده است که با توجه به فروکش کردن سیلاب میزان خسارت‌های رسیده با حضور کارشناسان جهاد کشاورزی در منطقه برآورد و اعلام می‌شود.

فرماندار جیرفت، گفت: در حال حاضر راه ارتباطی بیش از ۳۸ روستا در جیرفت به علت بارش شدید باران مسدود و دچار خسارت شده است که نیاز به دستگاه سنگین جهت بازگشایی دارد.

وی از امداد رسانی نیروهای شهرداری جیرفت توسط لودر به مردم و رانندگان ۸ دستگاه خودرو و موتور سیکلت که در محور منطقه بند سراجی با طغیان رودخانه برخورد کرده بودند خبر داد و گفت: خوشبختانه هیچ گونه تلفات انسانی را تا کنون در جیرفت شاهد نبودیم.

کد خبر 6081438

دیگر خبرها

  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • راه ارتباطی ۱۲ روستای بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد
  • سیل راه ارتباطی بیش از ۸۰ روستای نیکشهر را مسدود کرد
  • طغیان رودخانه‌ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • مسدود شدن محور ارتباطی ۲۵ روستای بخش جلگه چاه هاشم دلگان
  • راه دو روستای بم مسدود شد