Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:50:01 GMT

97 فضای ورزشی همدان آماده واگذاری شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۰۷۰۴

97 فضای ورزشی همدان آماده واگذاری شد

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: 97 فضای ورزشی این استان براساس اجرای ماده 5 و آیین نامه اجرایی (الحاق 2) تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت آماده واگذاری شد.

محسن جهانشیر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واگذاری این فضاهای ورزشی به صورت اجاره 12 الی 36 ماهه از طریق مزایده عمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: همچنین تمامی مراحل برگزاری این مزایده ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد ایران)به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.
جهانشیر خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در مزایده باید ابتدا مراحل ثبت نام در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت را انجام و ضمن دریافت گواهی امضای الکترونیکی، برای شرکت در مزایده اقدام کنند.
وی گفت: همچنین تاریخ انتشار مزایده در روزنامه استانی همدان پیام در روزهای 26 و 27 فرودین ماه امسال منتشر شده و و مهلت زمان دریافت اسناد مزایده از سایت تا 29 فرودین ماه امسال است.
افراد متقاضی جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون اسناد مزایده می توانند به واحد حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان واقع در خیابان پاستور مراجعه کرده و یا با شماره 08138260430 داخلی 120 تماس بگیرند.
استان همدان دارای 300 فضای ورزشی روباز و سرپوشیده است.
بیش از 80 هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته از این مکان های ورزشی همدان استفاده می کنند.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش عمراني همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی در روستاها واگذار می‌شود

رحمانی ، با بیان اینکه بنیاد مسکن در کنار دولت سیزدهم برای تأمین مسکن نقش فعالی داشته است گفت: واگذاری یک میلیون قطعه زمین روستایی تا پایان دولت سیزدهم انجام می شود.

وی درباره افتتاح سایت ۲۰ هکتاری روستای کرند و فرور از توابع گرمسار در غرب استان سمنان نیز گفت: پایش متقاضیان سایت ۲۰ هکتاری روستای کرند و فرور در دستور کار قرار دارد و تا یک ماه آینده فرآیند واگذاری ۳۷۹ قطعه زمین این سایت انجام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۰ هزار مترمربعی فضاهای ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم
  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب و کار در همدان
  • یک میلیون قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی در روستاها واگذار می‌شود
  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب‌ و‌ کار در همدان
  • عجیب اما واقعی؛ دریافت رمز ارز به خاطر تقلب در کنکور
  • در واگذاری غرفه‌های سعدالسلطنه عدالت رعایت شود
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • هر چیزی که باید درباره مزایده خودرو بدانید
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان