Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@01:05:17 GMT

3 هزار بسته دندانپزشکی در کهگیلویه توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۰۷۲۳

3 هزار بسته دندانپزشکی در کهگیلویه توزیع شد

کورش داوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، این بسته ها را شامل مسواک، خمیردندان و نخ دندان اعلام کرد و افزود: در این هفته برنامه های مناسبی در نقاط مختلف شهرستان اجرا خواهد شد.
وی معاینه، فیشورسیلانت، وارنیش فلوراید، جرم گیری، کشیدن، ترمیم و پالپوتومی به صورت رایگان برای دانش آموزان را از دیگر برنامه های هفته دندانپزشکی ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داوری تجلیل از پزشکان و کادر درمانی کلینیک دندان پزشکی الغدیر دهدشت، توزیع بسته های اموزشی دندان در مدارس و ارائه اموزش های لازم دهان و دندان از سوی بهورزان را نیز از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه داشتن دندان هایی سفید و دهانی خوشبو نتیجه مطلوب مسواک زدن درست و منظم است تاکید کرد: وظیفه والدین است که کودکان را از سنین پایین به مسواک زدن تشویق و روش های مناسب را به آنها آموزش دهند.
بیش از 18 هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف در کهگیلویه مشغول تحصیل هستند.
7531/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جرم دانش آموز دانش آموزان کودکان والدین 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و صد بسته کمک‌های مومنانه در اشتهارد توزیع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ پاسدار حمید صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشتهارد گفت: این مرحله از رزمایش کمک مومنانه شهرستان اشتهارد، همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)، در نیمه ماه رمضان اجرا و سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: این بسته‌ها به همت، گروه‌های جهادی، خیرین و نیکوکاران به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال است و با تلاش بسیجیان پایگاه‌ها و مساجد محل در اختیار خانواده‌های کم برخوردار، قرار گرفت.

صادقی گفت: هدف از توزیع بسته‌های معیشتی در ایام میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام این بود که مردم نیازمند هم از برکات کرامات این امام عزیز بهره‌مند شوند و طعم خدمت را بچشند.

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی و پیتزای نذری در شاهرود
  • توزیع ۶۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان
  • توزیع ۴۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان در خرامه
  • میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در محله دروازه ری قم
  • توزیع 303 بسته غذایی بین خانواده های کم برخوردار دستگردان
  • هزار و صد بسته کمک‌های مومنانه در اشتهارد توزیع شد
  • توزیع ۶۶۰بسته معیشتی بین نیازمندان
  • توزیع هزار ۵۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان خمینی شهر
  • بهره‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم