Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@08:01:14 GMT

بازدید مدیر شبکه دو از پشت صحنه «دل دار»

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۰۷۲۷

بازدید مدیر شبکه دو از پشت صحنه «دل دار»

محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو به همراه جمعی از مدیران شبکه از پشت صحنه سریال «دل دار» برادران محمودی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو به همراه جمعی از مدیران شبکه از پشت صحنه سریال «دل دار» به کارگردانی برادران محمودی بازدید کرد که در این دیدار نوید محمودی کارگردان و تهیه کننده توضیحاتی را درباره روند ساخت سریال ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در ادامه این دیدار صحنه هایی از سریال «دل دار» با حضور مهمانان و عوامل تصویربرداری شد که طی آن علی اوسیوند، رویا جاویدنیا، محمدرضا غفاری و  شادی مختاری جلوی دوربین رفتند.



محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما با قدردانی از زحمات سازندگان این سریال بر لزوم تولید محتوای مطلوب با توجه به ویژگی های این ماه تاکید و ابراز امیدواری کرد که سریال «دل دار» بتواند در زمان پخش مخاطب را جذب کند.



محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، مریم بوبانی، حسام محمودی، سوگل خلیق، بهزاد فراهانی، علی اوسیوند، رویا جاویدنیا، مهران نائل، پریوش نظریه، همایون ارشادی، شادی مختاری، کمند امیرسلیمانی، نیما رئیسی و پیمان جعفری از جمله بازیگران این سریال هستند.



سریال «دل دار» محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است که ماه مبارک رمضان روی آنتن خواهد رفت.

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سیل مسابقات قرآن خبرگزاری شبستان کمک به سیل زدگان خسارت سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن کریم بارندگی و سیلاب قرآن کریم سریال دلدار سریال ماه رمضانی شبکه دو شبکه دو سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال افعی تهران فصل ۲ دارد؟/در پشت صحنه سریال افعی تهران چه خبر است؟ +عکس

جواد فرحانی، تهیه کننده سریال افعی تهران که از سریال‌های پرطرفدار این روزهاست در گفت‌وگو با رادیو نمایش گفت: قطعا افعی تهران این ظرفیت را دارد که به فصل دوم برسد اما باید دید در شرایط کنونی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. جاودانه ماندن اثر مهم‌تر است. 

دیگر خبرها

  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • سریال افعی تهران فصل ۲ دارد؟/در پشت صحنه سریال افعی تهران چه خبر است؟ +عکس
  • گربه‌ای که خواب از چشم محمدرضا گلزار ربود
  • آمارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر| رشد قابل اعتنای گلزنی با حفظ رکورد دروازه‌بان استقلال
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟
  • (ویدئو) اولین بوسه زن و شوهری در سریال ایرانی؛ ساترا سانسور نکرد
  • اولین بوسه زن و شوهری در سریال ایرانی ؛ ساترا سانسور نکرد (فیلم)
  • پشت صحنه «نون خ ۵» به‌زودی روی آنتن می‌رود
  • جواد تشکری مدیر رادیو اربعین شد