Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام امان الله علیمرادی، گفت: بن مایه امور این کشور و انقلاب مبتنی بر آیات قرآن کریم است و مردم ما دریافته اند قرآن کریم تصویر و هویتی با محوریت وجود پیامبر اکرم (ص)، حضرات معصومین (ع) و در حال حاضر وجود امام زمان(عج) برای ما تعریف کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، امروز « حجت الاسلام امان الله علیمرادی» نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، با امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و شهردار جیرفت در محل دفتر امام جمعه این شهر دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام علیمرادی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: حضرت ولی عصر(عج) رمز بقای هستی است و شب نیمه شعبان شب تقدیر است.
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به بارش باران در مناطق کشور، افزود: خداوند برکات و نزولات آسمانی را  ارزانی داشت و تا حد زیادی خشکسالی ها برطرف شد اما در برخی نقاط خسارت و صدماتی نیز وارد شده است.
وی، ادامه داد: بخش عمده ای از این صدمات و خسارت ها مربوط به اقداماتی است که باید صورت می گرفته اما انجام نشده است.
حجت الاسلام علیمرادی، خاطرنشان کرد: در کجای دنیا سراغ دارید که در زمان وقوع حادثه ای، این چنین همدلی وجود داشته باشد و بر اساس یک حرکت جهادی و از خود گذشتگی به کمک همنوعان خود بشتابند.

وی، با بیان این مطلب که سال جاری، به لحاظ معنوی سال پر جنب و جوشی است، ابراز داشت: امسال برخلاف آنچه دشمنان بر طبل تو خالی خود می زنند که سال ۹۸ سال پر خطری برای انقلاب است اما امسال با امید، رحمت و فداکاری آغاز شد و این رحمت،  حس تقابل و نه گفتن به دشمنان به فضل اللهی روز بر روز برجسته تر می شود.
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، به سخنی از رهبری اشاره کرد و افزود: به فرموده رهبری، «به کوری چشم دشمنان، امسال سال فرصت است، سال تهدید نیست، سال عزت و افتخار است».
حجت الاسلام علیمرادی، ادامه داد: واقعیت این است هر چه زمان می گذرد  و دشمنان پافشاری می کنند خدشه ای به انقلاب وارد کنند نمی توانند، چرا که به پشتوانه اعتماد ملت، امام (ره) و رهبری انقلاب را بر مبانی مستحمکی استوار کرده اند،  که شیطنت دشمنان تأثیری بر آن ندارد.
وی، بیان داشت: علی رغم یکسری عقب ماندگی ها، اما به طور میانگین به لحاظ مادی و معنوی رو پیشرفت هستیم .
حجت الاسلام علیمرادی، ابراز داشت: بن مایه امور این کشور و انقلاب مبتنی بر آیات قرآن کریم است و مردم ما دریافته اند، قرآن کریم تصویر و هویتی برای ما تعریف کرده  که  محور آن وجود مقدس پیامبر اکرم (ص)، حضرات معصومین (ع) و در حال حاضر وجود امام زمان(عج) است که ملت امورات خود را بر محوریت وجود ایشان انجام می دهد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان این مطلب که بر تمام دنیا آشکار است، ملت  ایران با محوریت ولی فقیه زندگی می کنند، خاطرنشان کرد: دلیل اصلی پشت سر گذاشتن تمامی مشکلات ولایت پذیری ملت ایران است.
وی، تصریح کرد: امروز ملت ایران به این باور  رسیده است که  دوره فریب کاری دشمنانی همچون آمریکا گذشته است شاید در چند سال گذشته برخی فکر می کردند راه حل مشکلات کشور، تعامل با دشمنان است اما امروز  این تفکر به حداقل رسیده است.
حجت الاسلام علیمرادی، بیان داشت: علیرغم همه توطئه های دشمنان برای از بین بردن روحیه معنویت گرایی  و انس با خدا همواره حضور ملت ایران در مراسم های معنوی همچون اعتکاف، اعیاد و مناسبت های مذهبی پررنگی دارند.
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: ملت ایران راه خود را پیدا کرده  و مبانی اسلام را شناخته و در مسیر صحیح در حال حرکت است.

وی، در پایان گفت: سلام بنده را خدمت مردم جنوب کرمان برسانید و بنده حامل سلام مقام معظم رهبری هستم سلام ایشان را نیز به مردم جنوب ابلاغ کنید. 

«حجت الاسلام رضا سعادت فر» امام جمعه جیرفت، با اشاره به بارندگی های روزهای گذشته، گفت: با همکاری و تلاش های شبانه روزی مسئولین شهرستان جیرفت، به لطف خداوند خسارت جدی وارد نشد.
حجت الاسلام سعادت فر، افزود: مدیریت صحیح یکی از دلایل به حداقل رسیدن خسارت های ناشی از سیل بود.

وی، خاطرنشان کرد: در 2 روز گذشته اقدامات ارزشمندی در خصوص مهار سیلاب صورت گرفت اما مهمتر از آن روحیه خدمت رسانی به مردم و همدلی مسئولین شهرستان جیرفت مثال زدنی است.

 به ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده کشور اشاره کرد و افزود: با همکاری سپاه شهرستان جیرفت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم، به ارزش 100 میلیون تومان توسط سپاه شهرستان جمع آوری و به مناطق سیل زده ارسال شد.

«ابوذر عطا پور» فرماندار شهرستان جیرفت، با اشاره به آمادگی ستاد مدیریت بحران این شهرستان، گفت: از شنبه هفته قبل در خصوص ورود جبهه بارشی هشدارهایی داده شد.
عطا پور، اضافه کرد: از روز سه شنبه که بنده به عنوان فرماندار جیرفت معرفی شدم، به دلیل شرایط اضطراری بلافاصله جلسه ستاد مدیریت بحران را تشکیل دادم و با همراهی اعضای این ستاد نقاط حادثه خیز شهرستان شناسایی و یکسری اقدامات پیشگیرانانه از جمله تقویت، ترمیم و احداث سیل بندها در دستور کار قرار گرفت.
فرماندار جیرفت، خاطرنشان کرد: تمام ظرفیت ها روی نقاط حساس شناسایی شده، گذاشته شد تا جلوی سیلاب احتمالی گرفته شود.
وی، با اشاره به تلاش های شبانه روزی شهردار و مجموعه شهرداری جیرفت، تصریح کرد: در مدت سه روز با کمک شهرداری سیل بند احتیاط احداث و به فاصله 200 متری آن سیل بند دومی  به طول 6 کیلومتر در حاشیه رودخانه شور احداث شد.
وی، با بیان این مطلب که تمامی اقدامات به صورت کارشناسی انجام شد، خاطرنشان کرد: دفع اضطراری سیلاب با کار کارشناسی آب منطقه ای صورت گرفت.

فرماندار جیرفت، اظهار کرد: بیشترین میزان بارش ها در جیرفت 60 میلی متر که مربوط به بخش  اسماعیلیه است.
عطا پور، با بیان این مطلب که اطلاعاتی در خصوص ساخت و سازها در حریم و بستر رودخانه ها مشخص نشده است، ابراز داشت: بنا بر دستور رئیس جمهوری مبنی بر لزوم شناسایی ساخت و سازهای قانونی و غیر قانونی در حریم و بستر رودخانه ها لذا در شهرستان جیرفت نیز ظرف یک روز گذشته شناسایی شدند.

«حمیدرضا استایی» فرمانده سپاه شهرستان جیرفت، با بیان این مطلب که 54 میلی متر بارندگی در یک شب  یک تهدید برای شهر می توانست باشد، گفت: با کار جهادی و کارشناسی، تمامی دستگاه ها اجرایی حتی یک مورد آبگرفتگی نداشتیم.
حمید رضا استایی، اضافه کرد: وجود روحیه جهادی بین مردم و مسئولین موجب شد تا خسارت جدی وارد نشود. 
فرمانده سپاه شهرستان جیرفت، خاطرنشان کرد: بنا بر احساس وظیفه نیروهای گردان ها و پایگاه های مقاومت در روستاها و سطح شهر مستقر شدند تا در صورت بروز سیل به کمک مردم بشتابند.
وی، با بیان این مطلب که در درجه اول هدف ما حفظ جان مردم و برقراری نظم و امنیت بود، تصریح کرد: با کمک لشکر ثارالله قریب 10 دستگاه ون در شهرستان مستقر شد تا در صورت وقوع سیل مردم را به نقاط امن منتقل کنند.
وی، خاطرنشان کرد: برخی از مردم با احتمال این که سیل می آید خانه های خود را ترک کردند لذا احتمال سرقت از منازل می رفت  اما خوشبختانه با کمک نیروهای انتظامی و گشت های محله محور حتی یک مورد سرقت در سطح شهر صورت نگرفت.
استایی، گفت: لازم است  از اصحاب رسانه که به موقع اخبار را در فضای مجازی منتشر می کردند تشکر کنم.
فرمانده سپاه جیرفت، ضمن درخواست از مسئولین شهرستان جیرفت، گفت: انتظارم این است که تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان که قبل از وقوع سیل همکاری کردند هم اکنون نیز همت کنند و رودخانه شور را لایه روبی شود تا در آینده خطر سیلاب شهرستان را تهدید نکند.

«نعمت الله حسین زاده» شهردار جیرفت، گفت: خوشایندترین حرکتی که طی روزهای گذشته، شاهد آن بودم، همدلی و همراهی امام جمعه، فرمانده سپاه و فرماندار برای جلوگیری از بروز سیلاب بود که جای تشکر دارد.
نعمت الله حسین زاده، اضافه کرد: سیل تمام شد و به لطف  خداوند خسارتی وارد نشد اما  تلنگری است که همگی ما آمادگی داشته و همت کنیم وضعیت رودخانه شور ساماندهی شود.
وی، در پایان گفت: امیدوارم همکاری ها تداوم پیدا کند تا هیچ نقطه حادثه خیزی در شهر وجود نداشته باشد.

 

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سیل مسابقات قرآن خبرگزاری شبستان کمک به سیل زدگان خسارت سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن کریم بارندگی و سیلاب قرآن کریم کمک به سیل زدگان مبانی انقلاب بارندگی و سیلاب سیلاب سیل دیدار انقلاب اسلامی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه؛ مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صحن مجلس، گفت: فرارسیدن روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه پاسداران عزیز که پشتیبان امنیت و آرامش کشور و مرزهای ما و همچنین مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران هستند، تبریک می‌گویم.

گفتنی است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ۲ اردیبهشت ۱۳۵۸ تأسیس شد.

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم
  • سپاه؛ مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران
  • قالیباف: «سپاه» مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان است