Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@05:52:12 GMT

عملیاتی شدن تسهیلات گازسوز کردن خودروها

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۰۷۹۰

عملیاتی شدن تسهیلات گازسوز کردن خودروها

مدیر طرح‌های سی ان جی از عملیاتی شدن ارائه وام ۲.۵ میلیون تومانی برای دوگانه سوز کردن خودروها خبر داد.

به گزارش مشرق، حمید قاسمی با بیان اینکه متقاضیان با اولویت صاحبان خودروهای حمل و نقل عمومی (بار و مسافر) می‌توانند تا سقف ۲.۵ میلیون تومان از تسهیلات بانکی برخوردار شوند، گفت: این افراد باید هنگام ثبت نام گزینه وام را در سایت مذکور فعال کنند و سپس مشخصات شخصی و خودروی خود را وارد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه از ابتدای دی ماه پارسال ۳۴ هزار خودروی بنزینی به دوگانه سوز تبدیل شده است تصریح کرد: تاکنون هزار وام به صورت پایلوت از طریق ۵ بانک کشور به متقاضیان ارائه شده است که در صورت استقبال عمومی این تعداد قابل افزایش است.

بیشتر بخوانید:

تسهیلات گازسوز کردن خودروهای پرمصرف چقدر است؟


مدیر طرح‌های سی ان جی ادامه داد: قیمت تجهیزات و نصب آن‌ها از سوی گروه‌های نظارتی وزارت نفت و وزارت صمت مورد تایید و کنترل شده که برای کل کشور یکسان است.

قاسمی تعداد کارگاه‌های فعال در این زمینه را ۱۱۰۰ مورد عنوان کرد و گفت: این کارگاه‌ها که قابلیت تبدیل روزانه ۲۲ هزار تا ۳۰ هزار خودرو را دارا هستند، از سوی اتحادیه سوخت‌های جایگزین کشور شناسایی شده و کد دریافت کرده اند.

به گفته وی در تمام کارگاه‌های مورد نظر ناظر سازمان ملی استاندارد یا شرکت‌های بازرسی با هدف تضمین کیفیت انجام عملیات تبدیل حضور دارند.

مدیر طرح‌های سی ان جی گفت: بعد از انجام هرگونه فعالیت تبدیل خودرو، گواهی سلامت زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) و سازمان ملی استاندارد صادر می‌شود.

قاسمی تاکید کرد: هم اکنون ۲۵۰۰ جایگاه در سراسر کشور فعال هستند که تمام آن‌ها به تازگی از لحاظ ایمنی از سوی سازمان ملی استاندارد مورد بازرسی شده و مورد تایید قرار دارند.

گفتنی است این جایگاه‌ها توان سوخت‌رسانی به ۲ برابر ظرفیت فعلی را دارا هستند.

وی افزود: احداث جایگاه‌های کوچک مقیاس به منظور سهولت سوخت‌گیری در برخی از مناطق با همکاری شهرداری‌ها در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: هم اکنون هزینه تمام شده استفاده از سوخت سی ان جی کمتر از نصف مصرف بنزین است.

مدیر طرح‌های سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: کافی است متقاضیان برای دریافت تسهیلات مورد نطر به سایت www.irngv.ir مراجعه کنند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل تسهیلات خودروهای گاز سوز سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم

آفتاب‌‌نیوز :

 سردار وحید مجید به تشریح اقدامات پلیس فتا در زمینه ارتقای امنیت آزمون‌های کنکور سراسری نوبت اول اردیبهشت ۱۴۰۳ پرداخت و اظهار داشت: با توجه به حساسیت مربوط به ایام کنکور و پیرو مجموعه اقدامات سال گذشته، از ابتدای سال جاری پلیس فتا فراجا ضمن هدایت و نظارت عملیاتی کلیه رده‌های پلیس سایبری در سراسر کشور در زمینه ارتقاء امنیت آزمون‌های کنکور سراسر نوبت اول اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام کرده است.

این مقام ارشد سایبری ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی و رصد‌های تخصصی بالغ بر ۳۰۰ نشانگاه مجرمانه مورد شناسایی قرار گرفته است که از این تعداد ۸۰ مورد موضوع تحت اقدام عملیاتی بوده و تعداد ۲۰ نفر از مدیران و گردانندگان اصلی این صفحات، کانال و اکانت که مدعی فروش و واگذاری سوالات کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ با قبولی تضمینی در کنکور و آزمون و یا واگذاری ادوات تقلب افزار بوده اند دستگیر و به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی پرونده شان معرفی شده اند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم جهت شناسایی سایر مرتکبان و مجرمان در این رابطه در حال اجرا می‌باشد، افزود: برابر رصد‌های صورت گرفته و تحلیل روش‌های کلاهبرداری افراد مذکور مشخص شده است دریافت رمز ارز و مسکوکات طلا و سکه نیز یکی از روش‌های دریافت وجوهات از سوی مجرمان بوده است.

رییس پلیس فتا فراجا خبر داد: تا کنون در این رابطه بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال معادل رمز ارز و تعداد ۵۰ قطعه انواع سکه طلا از این افراد کلاهبردار، کشف و ضبط شده است.

سردار مجید با اشاره صریح به این موضوع که تا کنون هیچ گونه نمونه سوال از متهمان و مجرمان مرتبط با کنکور سراسری کشف نگردیده است؛ یکی از شگرد‌های این افراد را واگذاری نمونه سوالات ادوار گذشته عنوان نمود.

رییس پلیس سایبری کشور خاطر نشان کرد: این افراد کلاهبردار در بسیاری از موارد پس از دریافت وجوهات از پاسخگویی به متقاضیان و مالباختگان امتناع نموده اند لذا هموطنان گرامی ضمن حفظ هوشیاری به هیچ عنوان فریب این افراد را نخورند.

این مقام مسئول گفت: در صورت مشاهده موارد مشکوک؛ افراد می‌توانند بلافاصله با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا در سراسر کشور تماس بگیرند و از خدمات انتظامی و تخصصی این پلیس بهره‌مند شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • سیلاب در جاده نیریز به دهچاه و در راه ماندن خودروها | ویدئو
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • خسارت باد شدید به خودروها و برخی از منازل شهر ایلام
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد