Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان سیرجان با فرمانده سپاه و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سیرجان امروز دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی سلیمی دریابیگی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان با اشاره به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و گرامیداشت روز پاسدار گفت: دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان سیرجان به همراه رییس بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان، با فرمانده سپاه و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سیرجان امروز دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان افزود: این دیدار همزمان با ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و همچنین قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا شد و دانشجویان بسیجی ضمن تبریک روز پاسدار همبستگی یشان را با سپاه سیرجان اعلام کردند.   مهدوی فرد، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیرجان در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه سال ۹۸ رااز سوی مقام معظم رهبری «سال فرصت‌ها» دانست و گفت: تحقق شعار امسال یعنی «رونق تولید» موجب ایجاد تحول در بخش‌های مختلف، افزایش اشتغال، حل مشکلات معیشتی، اصلاح نظام بانکی، افزایش ارزش پول ملی و توازن بودجه‌ای خواهد شد.   مهدوی فرد سخنان مهم و پرنکته‌ای در محور سخنان مقام معظم رهبری به تبیین وظایف جوانان در تحقق مفاد بیانیه‌ی راهبردی گام دوم پرداختند.   فرمانده ناحیه مقاومت سیرجان گفت: قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریست‌ها توسط آمریکا نشانگر عمق کینه ورزی، سفاهت و جهالت این رژیم و رییس جمهوری آن است.   حجت الاسلام محمدی با رد تصمیم اخیر آمریکا در گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریسم گفت: اگر عوامل مهمی مثل نقش سپاه پاسداران نبود، اکنون پایتخت بسیاری از کشور‌ها به بازار برده داری داعش تبدیل شده بود.   حجت الاسلام محمدی گفت: امام حسین (ع) تمام هستی خود را وقف حفظ دین خدا کرد و پاسداران نیز با تاسی به سیره حسینی همواره حافظ کیان نظام دینی، اصول، آرمان‌ها و ارزش‌ها بوده و هستند و فعالیت‌های بی وقفه و بی بدیل سپاه پاسداران در چند دهه گذشته در حوزه نظامی و فرهنگی بویژه دفاع و حفظ آرمان‌ها و اهداف انقلاب ستودنی است.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه روز سپاه حمایت دانشجویان از سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، این مراسم صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه (معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان همدان، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه و مسئول روابط عمومی دانشگاه) برگزار شد و از زحمات برادر امین بشیری تقدیر شد و امیرحسین صبوری به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه معرفی شدند.

کد خبر 6081314

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم شهرستان‌های استان اصفهان در حمایت از عملیات موفق وعده صادق + فیلم
  • اعلام حمایت عشایر شهرستان شوش از دلاور مردی‌ های سپاه
  • پاسخ قاطعانه ایران اسلامی به حماقت دشمن صهیونیستی
  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • با تسلیحات حداقلی به مصاف صهیونیست‌ها رفتیم
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • طریق النور دانشگاه امام رضا به ایستگاه هوافضا سپاه رسید+تصاویر
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد