Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر آیت اللهی موسوی، در جریان بازدید از نقاط آسیب دیده از سیل در محور راور _ دیهوک به خسارت وارده به محور راور _ دیهوک اشاره و عنوان کرد: شب گذشته، از مسیر جاده به عرض ۳۰۰ متر آب عبور میکرده و همین امر باعث شسته شدن شانه جاده شده است.

وی با اشاده به اینکه پل کالیشور در کیلومتر ۹۵ محور راور _ دیهوک نیاز به بازسازی مجدد دارد، ادامه داد: با فروکش کردن آب، احیا و نوسازی پل آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی‌آیت‌الهی ابراز داشت: مسیر کنونی فعلا بسته است و تردد خودروها از مسیر جایگزین کرمان _ یزد _ طبس_ مشهد صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: نیروهای راهداری در حال تلاش برای ایجاد مسیر انحرافی هستند که چند روزی زمان خواهد برد.

دکتر موسوی همچنین با حضور در پایگاه امداد و نجات و اورژانس جاده ای منطقه " دربند" راور از نیروهای مستقر در این مراکز قدردانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایگاه امداد و نجات جاده سیل معاون یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمان، شهرستان بافت بالاترین میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته را در استان داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، اداره کل هواشناسی استان کرمان در اطلاعیه‌ای میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد که طی آن، شهرستان بافت با ۳۳.۴ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را داشته و پس از آن کوهبنان با ۲۱.۸ میلی‌متر، طاشک راور با ۱۲.۰ میلی‌متر، انار با ۱۰.۲ میلی‌متر و کرمان با ۱۰.۰ میلی‌متر قرار دارند.

هم‌چنین ایستگاه‌های بردسیر ۹.۰ میلی‌متر، زرند ۸.۱ میلی‌متر، راور ۸.۰ میلی‌متر، شهربابک ۶.۴ میلی‌متر، هجدک راور ۶.۰ میلی‌متر، فیض آباد ۵.۳ میلی‌متر و رابر ۴.۶ میلی‌متر بارندگی را دریافت کرده‌اند.

کد خبر 747665

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد