Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، فرهاد یغمایی صبح امروز در جلسه هماهنگی و هم اندیشی روسای دانشگاه های استان گلستان جهت نحوه خدمت رسانی به سیل زدگان ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جلسه اظهار کرد: رسانه ای کردن زحماتی که در مناطق سیل زده انجام می شود بسیار ضروری و مهم است در استان ما فعالیت های بسیار مهمی انجام می شود ولی به هیچ عنوان رسانه ای نمی شود این ایراد کار ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه جامع گلستان تصریح کرد: تبلیغات باید در کنار کار و فعالیت وجود داشته باشد. بخشی از خسارت سیل جسمی و مالی بوده بخش عظیمی از خسارت سیل روحی بوده است خسارت روحی و جراحت روحی را چگونه می شود جبران کرد؟!

وی با بیان اینکه در این مناطق موازی کاری بسیاری انجام شد بیان کرد: باید مدیریت واحدی را برای این کار در نظر گرفته شود برای همین کارگروه هایی در دانشگاه آزاد ما تشکیل شد و در خصوص تمام مشکلاتی که پیش آمد بحث های فراوانی صورت گرفت. به طور مثال در مسائل آبخیزداری، هوا اقلیم، هجوم مارها و نحوه خروج آب به سمت دریا کارگروه هایی را تشکیل داده و به منطقه اعزام کرده ایم.

رئیس دانشگاه جامع گلستان ادامه داد: حضور نیروها و متخصصین ما در روستاها و حتی خانه به خانه باعث قوت قلبی برای مردم سیل زده شده بود که همه مردم به این کمک رسانی همه جانبه اقرار کرده بودند.

یغمایی گفت: در ادامه این خدمات رسانی به مردم سیل زده برای جمع آوری کمک های نقدی حساب باز کرده ایم، از سراسر کشور مبالغی در این خصوص جمع آوری شده و در حال مدیریت این مبالغ هستیم که به بهترین وجه برای کمک رسانی مردم اقدام کنیم.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه باید کارگروه متخصص و علمی را در سطح استان تشکیل دهیم افزود: مجموع مطالعه و تحقیقات این کارگروه ها را برای اجرایی شدن به کار ببندیم تا مردم استان ما دیگر شاهد چنین حوادثی نباشند. اگر بار دیگر در چنین حوادثی ضربه بخوریم مطمئناً جایی از کار ما می لنگد./گلستان ما

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد

آفتاب‌‌نیوز :

محسن صیادی با اشاره به گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی نظارت اصناف با دستگاه‌های نظارتی اظهار کرد: در این گشت‌ها دو واحد صنفی کافی‌شاپ در سطح شهر مشهد و یک واحد صنفی نیز در خیابان شیرازی به علت تخلف پلمب شدند.

وی افزود: تخلف این دو واحد عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی، گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی بیان کرد: اتاق اصناف به واحدهای صنفی رستوران‌داران، اغذیه پیتزا و کافی‌شاپ به استثنا ۵۰ واحد صنفی رستوران منتخب در منطقه ثامن مجوزی برای فعالیت تا ۲ ساعت قبل از اذان مغرب آن هم به صورت بیرون‌بر نداده است و مدیریت بازرسی نظارت اصناف با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خدمات‌رسانی اتوبوسرانی تهران در شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه
  • خدمت رسانی ۵۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم گلستان
  • قرارگاه آب‌رسانی هرسین کرمانشاه برگزار شد
  • بازگشایی راه‌های گلستان/ صدور هشدار نارنجی برای فعالیت‌های دریانوردی
  • جوانگرایی یک شبه امکانپذیر نیست/ مدیریت ضعیف به استقلال ضربه زد 
  • دستگاه‌های عضو مدیریت بحران شهرستان دشتی در آماده باش قرار گیرند
  • ذخیره ۲۰ میلیون لیتر بنزین در گلستان، اجرای طرح نظارت بر سوخت رسانی مطلوب
  • بعد از شام دسر بخوریم یا نه؟