Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری بشرویه از تخلیه و جابه‌جایی هفت روستا در شب گذشته خبر داد و گفت: در اثر بارندگی‌های اخیر ۱۳ منزل مسکونی در نیگنان روستای بندان بخش مرکزی بشرویه تخریب شد. ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی شفیعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارت‌های بارندگی‌های اخیر در شهرستان بشرویه اظهار داشت: براثر بارندگی‌های اخیر 13 منزل مسکونی در منطقه نیگنان روستای بندان بخش مرکزی بشرویه به طور کامل تخریب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه براثر بارش‌های اخیر که در بشرویه 30 میلی‌متر، رقه 33 میلی‌متر و ارسک 27 میلی‌متر ثبت شده و تاکنون در منطقه نیگنان روستای بندان بخش مرکزی این شهرستان 13 منزل مسکونی به صورت 100 درصد و 3 منزل حدود 30 درصد تخریب شده است.

سرپرست فرمانداری بشرویه افزود: خسارت به برخی از دامداری‌های شهرستان هم وارد شده و با توجه به پیش‌بینی و هشدارهای هواشناسی و اقدامات پیشگیرانه قبل از بارندگی حجم خسارات وارد شده به زیرساخت‌ها و مناطق مختلف به شدت کاهش داشته که از سوی ادارات و نهادهای مختلف در حال برآورد خسارت است.

وضعیت بحرانی در برخی مناطق سیل‌زده آق‌قلا؛ احتمال نشست و تخریب منازل مسکونیتخریب منازل مسکونی روستاهای شهرستان اردل + تصاویر4 روستا در محاصره سیل؛ شمار تخریب منازل در داراب رو به افزایش است‌

وی گفت: آبگرفتگی منازل نیز در روستای بندان، کلاته حمام و شهید قاسم‌پور بیش از سایر مناطق گزارش شده است.

شفیعی با بیان اینکه شب گذشته روستاهای شهید قاسم‌پور، حسین‌آباد، بندان،کلاته حمام، چاه موتور، اتحاد، عشق آباد و تجرگ به دلیل شدت بارندگی و احتمال وقوع سیل تخلیه شد گفت: بخشی از جاده‌های مواصلاتی این شهرستان و راه‌های فرعی و روستایی به دلیل سیلاب تخریب شده است.

سرپرست فرمانداری بشرویه بیان کرد: سالن‌های ورزشی و سالن‌های آموزش و پرورش برای اسکان اضطراری آماده است و هیئت‌ها و حسینیه‌ها نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/ح

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از جابه‌جایی ۸۹ هزار و ۳۶۶ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان طی فروردین ماه امسال خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حاجی رسول سالاری با اعلام این خبر اظهار داشت: طی فروردین ماه امسال 86 هزار و 366 مسافر در استان در قالب 13 هزار و 320 سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شدند. 

وی افزود: بیشترین سهم جابه‌جایی مسافر از مبدأ شهرستان‌های استان مربوط به شهرستان بیرجند و کمترین سهم جابه‌جایی نیز مربوط به شهرستان درمیان بوده است و عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است. 

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 442 راننده در بخش مسافر استان فعال هستند، تصریح کرد: 310 دستگاه سواری کرایه، 208 دستگاه مینی‌بوس و 290 دستگاه اتوبوس کار جابجایی مسافران از مبدا 16 پایانه عمومی و خصوصی در استان را انجام می‌دهند. 

وی تأکید کرد: با همکاری پلیس راه استان و انجمن صنفی حمل و نقل مسافر، طرح کنترل نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به منظور رعایت ایمنی و حقوق مسافران در این مدت انجام شده است. 

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: این امکان برای مسافران فراهم شده تا علاوه بر تامین بلیط از طریق دفاتر فروش بلیط سطح شهر، از طریق وب سایت‌های فروش آنلاین به نشانی www.payaneha.com و www.payaneha.ir نیز اقدام کنند. سامانه گویای 141 و سامانه پیامکی 300056141 نیز آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران در خصوص نحوه ارائه خدمات سفردر استان خواهد بود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • خوب و بد وضعیت بارندگی در کشور/ افزایش و کاهش۱۶ درصدی بارش ها
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • اصفهک، روستایی کویری که در مسیر جهانی شدن است
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد
  • اصفهک؛ سفری به عمق زیبایی در دل کویر/ روستایی مطرح در سطح جهانی
  • بارندگی ۴۰۹ میلی‌متری زرآباد و تخریب گسترده زیرساخت‌ها
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • اجرای ۷ مصوبه سفر استاندار خراسان جنوبی به بندان