Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@17:56:21 GMT

توزیع گسترده گوشت قرمز گرم وارداتی بزودی آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۱۱۷۹

توزیع گسترده گوشت قرمز گرم وارداتی بزودی آغاز می شود

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری از توزیع گسترده گوشت قرمز گرم (گوسفند) با قیمت مصوب دولتی در شبکه توزیع از روز چهارشنبه طی هفته جاری در سطح این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز دوشنبه در کارگروه تنظیم بازار استان در محل کشتارگاه صنعتی جونقان فارسان اظهار داشت: با تمهیدات اندیشده شده، افزون بر 6 هزار دام سبک زنده از کشور رومانی معادل 120 تن خریداری و در حال انتقال به استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، با هماهنگی های انجام شده حدود 20 تن از گوشت مورد هدف به استانهای سیلزده کشور ارسال و 100 تن مابقی در سطح استان چهارمحال و بختیاری از چهارشنبه هفته جاری توزیع خواهد شد.
وی تاکید کرد: در حال حاضر تعداد 3 هزار و 100 راس گوسفند وارداتی با ارز مصوب 42 هزار ریال به بزرگترین کشتارگاه صنعتی استان وارد و در حال ذبح و آماده عرضه به بازار است.
رییس کارگروه تنظیم بازار استان گفت: نحوه تقسیم هر لاشه گوسفند آماده طبخ به چهار مساوی تقسیم بندی شده و با برنامه ریزی های انجام شده به ازای هرکیلوگرم گوشت 435 هزار ریال به مشتری تحویل می شود.
عباسی، بر نظارت دقیق و نحوه توزیع گوشت گرم آماده توزیع در استان تاکید کرد و افزود: سهمیه شهرستانهای استان با نظارت فرمانداران توزیع می شود و در شرکت های تعاونی مصرف دستگاه های دولتی و نهادها و خارج از شبکه عمومی نیز عرضه گوشت ممنوع است.
وی همچنین کشتارگاه صنعتی جونقان شهرستان فارسان را جزو چهار کشتارگاه معین دام وارداتی کشور دانست که با حمایت دولت و مشارکت بخش خصوصی و تکمیل طرح توسعه این کشتارگاه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه از تامین نهاده طیور برای نیمه نخست سال جاری از سوی دولت خبر داد و گفت: مرغداری های استان برای تامین نهاده با قیمت مصوب دولتی هیچگونه محدودیتی ندارند.
ذبح الله غریب اظهار داشت: در حال حاضر روزانه 25 تن گوشت مرغ آماده طبخ با نرخ مصوب در بازار توزیع می شود.
به گزارش ایرنا، در کارگروه تنظیم بازار بر نحوه توزیع گوشت قرمز گرم وارداتی و مرغ و نظارت بر نحوه توزیع و قیمت مصوب مواد پروتئینی پرمصرف تاکید شد.
6199/6021

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي جهادكشاورزي تنظيم بازار توزيع گوشت گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل گوسفند زنده، ران گوسفندی، سردست گوسفندی، دنبه گوسفندی، قلوه گوسفندی، شقه گوسفندی، پرده گوسفندی، چرخ کرده گوسفندی بدون چربی و فیله گوسفندی اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت قرمز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازار گوشت قرمز در مسیر نجومی شدن / قیمت جدید مرغ اعلام شد
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • بازار گوشت روی موج قرمز
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟