Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:10:45 GMT

محبوبیت نخست‌وزیر نیوزیلند به بالاترین میزان افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۱۲۷۰

محبوبیت نخست‌وزیر نیوزیلند به بالاترین میزان افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از چَنل‌نیوز آسیا، محبوبیت «جاسیندا آردرن» نخست وزیر نیوزیلند به دلیل اقداماتش در خصوص حادثه تروریستی علیه مسلمانان در شهر کرایست چرچ این کشور افزایش یافته و به بالاترین میزان از زمان به قدرت رسیدن وی رسیده است.

بر اساس یک نظرسنجی که امروز دوشنبه به انجام رسید، ۵۱% از پاسخ دهندگان اعلام کردند که «جاسیندا آردرن» نخست وزیر محبوبشان است؛ این آمار ۷% بالاتر از میزان مقبولیت وی در نظرسنجی است که در ماه فوریه سال جاری میلادی به انجام رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، در پی حمله تروریستی ماه گذشته به مسجد «النور» و مسجدی دیگر در محله «لینوود» شهر کرایست‌چرچ نیوزیلند حین اقامه نمازجمعه، ۵۰ نفر کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

نخست وزیر نیوزیلند بلافاصله پس از این حمله، قول داد که قوانین حمله سلاح در این کشور را اصلاح کند.

چندی بعد نیز دولت این کشور با ممنوعیت تملک و حمل سلاح‌های نیمه اتوماتیک و نظامی در این کشور موافقت کرد.

سازمان ملل متحد در این خصوص تصریح کرد که حمله به ۲ مسجد در نیوزیلند اسلام هراسانه، تروریستی و نژادپرستانه بوده است.

کد خبر 4591780

منبع: مهر

کلیدواژه: جاسیندا آردرن نیوزیلند کرایست چرچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صادرات نفت ایران به بالاترین رقم در ۶ سال گذشته

روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز با اشاره به افزایش صادرات نفت ایران به بالاترین رقم در ۶ سال گذشته هشدار داد وضع تحریم جدید علیه ایران نه تنها بازار نفت، بلکه روابط آمریکا و چین را نیز بی‌ثبات کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز طی گزارشی نوشت: صادرات نفت ایران به بالاترین رقم در شش سال گذشته رسیده و فروش سالانه نفت این کشور به 35 میلیارد دلار رسیده است.

اطلاعات شرکت داده ورتکسا نشان می دهد تهران در سه ماه اول سال جاری میلادی به طور متوسط ​​1.56 میلیون بشکه در روز نفت فروخته است که بالاترین رقم از سه ماهه سوم سال 2018 است.

موفقیت ایران در صادرات نفت خام خود نشان دهنده مشکلاتی است که ایالات متحده و اتحادیه اروپا برای محدود کردن ایران در بازار نفت با آن مواجه هستند.

فرناندو فریرا، رئیس خدمات ریسک ژئوپلیتیک در گروه انرژی راپیدان در ایالات متحده گفت: «ایرانی‌ها هنر دور زدن تحریم‌ها را به دست آورده‌اند. اگر دولت بایدن واقعاً بخواهد حرکت موثری داشته باشد، باید تمرکز را به چین معطوف کند.»

آرمن عزیزیان، تحلیلگر ارشد و متخصص تحریم ها در ورتکسا، گفت که ایالات متحده اخیراً شروع به هدف قرار دادن نفتکش های مظنون به حمل نفت خام ایران کرده است و در ماه فوریه دو نفتکش و در آوریل 13 فروند دیگر را تحریم کرده است.

او گفت، اما تأثیر این اقدام بر صادرات نفت ایران تاکنون «حداقلی» بوده است. ایرانی ها در یافتن روزنه ها بسیار خوب هستند.

عزیزیان گفت: اندازه ناوگان مورد استفاده ایران برای انتقال نفت در سال گذشته با یک پنجم افزایش به 253 کشتی رسیده است و تعداد سوپرتانکرهای حامل نفت ایران که تا 2 میلیون بشکه ظرفیت دارند از سال 2021 دو برابر شده است.

به گفته کپلر، که نفتکش‌ها را در سراسر جهان ردیابی می‌کند، تقریباً تمام نفت فروخته شده ایران در سال جاری به چین رفته است و وضع تحریم های جدید علیه ایران می‌تواند نه تنها بازار نفت، بلکه روابط آمریکا و چین را نیز بی‌ثبات کند.

چین برای حدود یک دهم واردات نفت خود به ایران متکی است، اما نفت ایران را نه از طریق شرکت های نفت و گاز دولتی خود، بلکه از طریق پالایشگاه های خصوصی کوچکتر دریافت می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • مصمم به ارتقای روابط ایران و پاکستان هستیم/ افزایش سطح روابط تجاری به ۱۰ میلیارد دلار در گام اول
  • هزینه‌های نظامی در جهان به بالاترین میزان خود در ۱۵ سال گذشته رسید
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: قیمت‌ها در اسرائیل هر ۵ دقیقه بالا می‌رود
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم
  • افزایش ۲ برابری روکش آسفالت در نطنز
  • افزایش صادرات نفت ایران به بالاترین رقم در ۶ سال گذشته
  • انتخابات هند، بزرگترین در جهان (+ عکس) / رای گیری از یک میلیارد نفر
  • هشدار معاون وزیر صمت به افزایش سن معادن در ایران
  • انتخابات هند، بزرگترین در جهان (+ عکس) / رای گیری از یک میلیارد نفر در 44 روز