Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اقوامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال گذشته 16 هزار و 421 فقره پرونده در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان و قاچاق کالا و ارز به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شد که از این تعداد تنها 20 پرونده مورد رسیدگی قرار نگرفت.
وی اضافه کرد: طبق این آمار، هر هفته بیش از 315 پرونده تعزیراتی در شعب این نهاد مورد رسیدگی قرار گرفته که نشان از تلاش بی وقفه قضات برای صدور سریع آرا در این بخش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: برای این تعداد پرونده پس از رسیدگی یکهزار و 266 میلیارد ریال جزای نقدی صادر شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: از کل پرونده های رسیدگی شده طی سال گذشته در استان، 11 هزار و 235 فقره شامل حدود 75 درصد پرونده ها در بخش کالا و خدمات بود.
اقوامی بیان کرد: همچنین سال گذشته بیش از چهار هزار و 600 فقره پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز رسیدگی شد.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی از جمله استان های درگیر با معضل قاچاق کالا و ارز است و سالانه هزاران پرونده در این خصوص در تعزیرات حکومتی استان بررسی و حکم آن صادر می شود.
تخلفات مربوط به قاچاق کالا و همچنین تخلفات بخش های کالا و خدمات و بهداشت و درمان به شعبات تعزیرات حکومتی ارجاع می شود.
8137/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی بهداشت و درمان دارو درمان قاچاق کالا و ارز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶ میلیاردی قاچاقچی ماینر در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از جریمه بیش از شش میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر خبر داد.

قهرمان شاهی در این خصوص گفت: پرونده کشف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش شش میلیارد و۵۲ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات‌ حکومتی کرمانشاه افزود: پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی محرز و علاوه بر ضبط ماینرهای قاچاق، متخلف به پرداخت شش میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

شاهی گفت: ماموران پلیس سه راهی گلوگاه شهید زنگنه نهاوند این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • محکومیت قاچاقچیان کالا، دام و زغال در خوزستان
  • ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در کنگاور کشف شد
  • ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور
  • جریمه بیش از شش میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر
  • کشف ۱۳۳۶ حلقه رینگ قاچاق در پیرانشهر
  • کارت سوخت یارانه‌ای در زنجان توقیف شد
  • جریمه ۶ میلیاردی قاچاقچی ماینر در کرمانشاه
  • توقیف کارت سوخت یارانه‌ای در زنجان
  • ضبط یک هزار و ۳۳۶ حلقه رینگ قاچاق در پیرانشهر