Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه سومین دوره جشنواره ملی کتاب سال فرهنگی دانشجویان سراسر کشور، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سومین دوره جشنواره ملی کتاب سال فرهنگی دانشجویان در سه بخش کتاب‌های ادبی و هنری، کتاب‌های دینی، اخلاقی و تربیتی و کتاب‌های اجتماعی و سیاسی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان بیش از ۵۰ دانشگاه کشور کتاب‌های خود را که در بازه زمانی اول اسفند ۱۳۹۶ تا پایان بهمن ۱۳۹۷ منتشر شده بود، به جشنواره ارسال کرده‌اند.
بعد از انجام فرآیند داوری، اختتامیه این جشنواره و معرفی برگزیدگان، شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه جاری ساعت ۱۷ تا ۱۹ در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران با حضور مسئولان حوزه فرهنگی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
در این مراسم با اهدای دیپلم افتخار، تندیس و هدایا از برگزیدگان تقدیر می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره کتاب سال فرهنگی دانشجویی دانشگاه تهران اختتامیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی

سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مهدی بادپا مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت با حضور فعالان این حوزه از 15 تا 18 اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه‌های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر می‌شود.

نشست مرحله نهایی داوری این جشنواره با حضور علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد
  • استفاده از کمکهای مشورتی والدین دانشجویان برای پیشبرد اهداف وزارت
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان