Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@07:26:28 GMT

واکنش وکیل فروزان به اتهام جنجالی نماینده مجلس

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۱۳۷۶

واکنش وکیل فروزان به اتهام جنجالی نماینده مجلس

محسن فروزان که بعد از دیدار مقابل سپیدرود با اتفاقات حاشیه‌ای مواجه شده اکنون مقابل یک اتهام ویژه از سوی مقام سیاسی قرار گرفته است. مصطفی سلیمانی، وکیل این بازیکن درباره اتهامی که قاضی پور به موکلش زده، بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن مطالب زیر را نوشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، این وکیل نوشت:«آقای قاضی‌پور نماینده محترم مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی هستند که در حوزه کاری خودشان بسیار متخصص‌اند، ولی ما باید این موضوع را همیشه در نظر داشته باشیم که هرکسی در مورد تخصص خودش صحبت کند و اگر هرکدام از ما بخواهیم در حوزه‌ای که دانش و تخصصی در آن نداریم اظهار نظر کنیم بدون شک اشکالات زیادی پدید می‌آید و اگر یکی مثل محسن فروزان هم بخواهد در مورد سیاست نظر بدهد حرف‌های او کارشناسی و صحیح نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان در نامه امروز خود عنوان کرده‌اند که شرط‌بندی محسن فروزان مسجل شده و در این شرایط فدراسیون فوتبال نباید اجازه ثبت قرارداد او را می‌داده است که این صحبت‌ها به نظر شبیه به یک پروپاگاندا و جوسازی سیاسی می‌ماند که به منظور تخریب چهره یک بازیکن ورزشی صورت گرفته است.

تا این لحظه هیچ مساله‌ای در مورد شرط بندی محسن فروزان حتی مطرح نشده است که بخواهد رسیدگی شود و مورد تایید قرار بگیرد و مسجل شود که فدراسیون فوتبال بخواهد با استناد به آن مانع فعالیت ورزشی فروزان شود و نمی‌دانم ایشان با کدام سند و مدرک این صحبت‌ها را مطرح کرده است.

من به نوبه خود این را یک وظیفه می‌دانم که از موکل خودم در قبال این نوع اتهامات بی‌پایه و اساس دفاع کنم تا مانع گسترش چنین رفتاری در خصوص چهره‌های ورزشی شوم. محسن فروزان یکی از برترین گلر‌های ایران است و تا این لحظه آمار هفت بازی پیاپی بدون گل خورده در فصل هجدهم توسط او به ثبت رسیده و این رفتار‌ها در قبال یک بازیکن ارزشمند را درست نمی‌دانم.»

وکیل فروزان در پایان نوشته است: خواهشمندم هرکسی با توجه به جایگاه خود در جامعه در قبال آن مسئولیت سنگینی که بر دوش دارد را مورد توجه قرار دهد و به قول مولوی:

گرچه با تو شه نشیند بر زمین – خویشتن بشناس و نیکوتر نشین

منبع: تابناک

کلیدواژه: فروزان قاضی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته آلمان از دستگیری «ژیان گو» به ظن جاسوسی برای دولت چین خبر داده بود.

دادستان‌های آلمان ادعا کرده‌اند «گو» که فعالیت خود را به عنوان دستیار برای «ماکسیمیلیان کراه»، عضو راست‌گرای آلمانی‌تبار پارلمان اروپا ثبت کرده از کارکنان «یکی از سرویس‌های جاسوسی چین» است.

طبق ادعای این دادستان‌ها «گو» که تبعه آلمان است اطلاعات پارلمان اروپا را به چین منتقل کرده و در جهت خدمت به نهادهای اطلاعاتی چین از «مخالفان دولت چین جاسوسی کرده است.»

کد خبر 846778 منبع: فارس برچسب‌ها جاسوسی خبر ویژه اتحادیه اروپا چین پارلمان اروپا

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش جالب شبنم مقدمی به روش عذرخواهی محسن شریفیان: سمت من نیا!
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • جلسه درویش در مورد توسعه ورزشگاه درفشی‌فر