Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@12:06:31 GMT

مطالبات یک سال پزشکان استان مرکزی پرداخت نشده است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۱۴۰۵

مطالبات یک سال پزشکان استان مرکزی پرداخت نشده است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: متاسفانه به سبب عدم پرداخت بیمه‌ها به‌ویژه بیمه تامین اجتماعی، پرداخت کارانه برای پزشکان کماکان یک سال و پرسنل ۸ ماه عقب است. ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

سیدمحمد جمالیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بزرگ بیمارستان ولیعصر(عج) اراک اظهار داشت: پروژه بیمارستان ولیعصر اراک تاکنون نزدیک به حدود 65 درصد پیشرفت دارد و خوشبختانه با توجه به اینکه مسائل و مشکلات مالی آن با حمایت استاندار و نمایندگان برطرف شده امسال تمام تمرکز ما بر راه‌اندازی این مجموعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: الان کارهای اداری به منظور خریداری وسایل تاسیسات و آسانسور درحال انجام است و با انجام این خریدها در اردیبهشت و خردادماه پیشرفت‌های خوبی را در این پروژه می‌توانیم داشته باشیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: نزدیک به 150 میلیارد تومان تا اتمام بنای این پروژه در صورت تغییر نکردن قیمت‌ها، برای اجرای فیزیکی آن نیاز است، از 50 میلیارد تومان تسهیلات بانک ملت در قسط نخست 17 میلیارد تومان را دریافت کرده‌ایم و برای قسط دوم هم قرار شده بانک کارشناس بفرستد و با بازدید از لوازم خریداری‌شده نسبت به پرداخت اقدام کند.

جمالیان بیان کرد: مناقصات خرید آنسانسور برای این پروژه روی سایت قرار گرفته، در دوره نخست متاسفانه به سبب مسائل تحریم کسی شرکت نکرد اما بعد از تعطیلات ایام نوروز مجدد این مناقصات روی سایت قرار گرفته است.

27 میلیارد تومان در دو هفته آینده به پروژه بیمارستان ولیعصر اراک تخصیص می‌یابدپروژه بیمارستان ولیعصر اراک تا پایان سال 98 افتتاح می‌شودتکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر اراک 150 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

وی ادامه داد: برای تامین 150 میلیارد تومان باقیمانده به منظور تکمیل این پروژه، بخشی را از طریق تسهیلات بانک ملت تامین می‌کنیم و مابقی هم بخشی از بودجه‌های سفر که به صورت اسناد خزانه است تامین می‌شود، در بودجه عمرانی امسال هم نزدیک 30 میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شده است.

سرپرست علوم پزشکی اراک با اشاره به کارانه پزشکان و پرسنل علوم پزشکی گفت: متاسفانه به سبب عدم پرداخت بیمه‌ها به‌ویژه بیمه تامین اجتماعی، پرداخت کارانه برای پزشکان کماکان یک سال و پرسنل 8 ماه عقب است.

جمالیان عنوان کرد: تامین اجتماعی هم متاسفانه بیش از یک سال است که برای ما هیچ‌ رقمی پرداخت نکرده و تنها شب عید مبلغی که مربوط به مهرماه سال 96 بود را پرداخت کرد، علوم پزشکی نزدیک به 130 میلیارد تومان تنها از تامین اجتماعی طلب دارد.

انتهای پیام/ ع

R41371/P1494/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خیرمند پیش ازظهر سه شنبه در جریان بازدید از نقاط حادثه خیز ترافیکی شهر اراک اظهار کرد: هفدهم آذرماه سال گذشته، زیرگذر پروژه تقاطع غیر همسطح امام خمینی (ره) افتتاح شد همچنین در بهمن ماه پارسال، مسؤولان شهری وعده تکمیل پروژه تقاطع غیرهم سطح امام خمینی (ره) را تا پیش از اتمام سال دادند که تکمیل آن با گذشت یک‌ماه از سال جدید، همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

وی افزود: در بازدید اخیر از این پروژه، وضعیت نابسامان همزمان فعالیت کارگران با عبور خودروها از زیرگذر را شاهد هستیم که هر لحظه احتمال بروز خطر جانی برای کارگران وجود دارد که باید نسبت به آن تدابیر ویژه ای اندیشه شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: هر پروژه جاده‌ای که زیربار ترافیکی می‌رود مستلزم برخورداری از روشنایی، آسفالت و سایر پیش‌نیازهای عبور و مرور است که در خصوص این پروژه، این مهم به طور کامل رعایت نشده است و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای مسئولیت کیفری و مدنی متوجه شهرداری خواهد بود.

خیرمند ادامه داد: امید است شهرداری در خصوص پیشبرد این پروژه اهتمام بیشتری داشته باشد و مواردی نظیر آسفالت مطلوب، کانال‌های عرضی آب سطحی را با کیفیت مطلوب و مدت زمان سریع‌تری انجام دهد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: انتظار است مسؤولان شهری در خصوص زمان‌بندی افتتاح پروژه‌ها، وعده واهی ندهند و اعتماد عمومی را خدشه دار کنند و تمامی اظهار نظرات و وعده‌های آنها باید براساس نظرات و اقدامات کارشناسی و تخصصی باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی تاکید کرد: پیشبرد صحیح و بی نقص پروژه‌های شهری، ضرورتی بی بدیل است و شهرداری به عنوان دستگاه مسؤول در اجرای پروژه‌های شهری باید نسبت به اجرای آن اهتمام ویژه داشته باشد.

کد خبر 6086498

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی