Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین معزی با حضور در اردوگاه ثامن الائمه شهر اهواز با بیان اینکه مسئولین با تمام قوت، امکانات و نیازمندی‌های متاثرین ناشی از وقوع سیل را فراهم می کنند، گفت: باید توجه کرد تا در کمک به سیل زدگان کرامت و شخصیت انسانی آنان حفظ شود، چرا که اساسا این افراد تا قبل از وقوع سیل و ویران شدن زندگی، دارای اعتبار و یک زندگی آبرومند بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر سپس با تاکید بر بسیج حداکثری امکانات همچون وسایل سرمایشی در ۹۲ اقامتگاه اسکان اضطراری مستقر در خوزستان، به منظور مقابله با گرمای این استان و همچنین اقلام بهداشتی مورد نیاز سیل زدگان، افزود: در این میان نمی‌توان کمک و حمایت همه جانبه مردم را نیز نادیده گرفت.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، بازدید از اقامتگاه‌های مستقر در شهرهای سوسنگرد، حمیدیه و دشت آزادگان از دیگر برنامه‌های سفر نماینده مقام معظم رهبری به خوزستان بود.

در این سفر، ذاکری معاونت نظارت و امور شرعی، احمدوند معاون فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی و عبدالمجید معزی مشاور نماینده ولی فقیه در هلال احمر و مدیر کل حوزه نمایندگی، حجت الاسلام و المسلمین معزی را همراهی می‌کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نماینده رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت الاسلام مرتضی مطیعی، امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در مراسم دیدار رئیس‌جمهور با اقشار مختلف مردم سمنان اظهار کرد: «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان می‌باشد که بحران تبدیل شده است و «مردم استان سمنان تشنه هستند».

وی افزود: امیدواریم با دستوراتی که رئیس جمهور در جلسه صبح امروز و در جریان برنامه احیای صنایع راکد صادر فرمودند این مساله رفع شود و عطش مردم استان پهناور، قهرمان خیز و انقلابی سمنان در تمام شهرها و روستاها، از دورترین نقاط تا مرکز استان و هرجا با مشکل کم آبی روبرو است برطرف گردد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: انصافاً هرجا در بزنگاه‌ها و مواردی که نیاز به حضور مردم بوده تا به دشمن تودهنی بزنند این مردم عزیزمان حضور داشته‌اند و با همراهی و همدلی و نیز ولایت پذیری از مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در عرصه‌های مختلف حاضر بوده‌اند. همه مسئولان استان و بنده بعنوان کوچک‌ترین عضو این خدمتگزاری شرمنده مردم هستیم که نتوانسته‌ایم آنچنان که شایسته و لایق مردم است به آنان خدمت کنیم.

مطیعی تصریح کرد: در شهر و استانی به سر می‌بریم که سرزمین شهدا، دلاورمردان، علما و عرفا است و از جوانان عزیز و پرانگیزه، دانش پژوه و با استعدادهای بالا برخوردار است.

کد خبر 745794

دیگر خبرها

  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان سه شهر مرزی خراسان جنوبی
  • معزی‌فر: سرمربی تیم ملی بسکتبال را کمیته فنی انتخاب می‌کند/ تمام جوانب عملکرد دمیر بررسی می‌شود
  • مدیریت یکپارچه منجر به موفقیت هلال احمر می‌شود
  • ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها