Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:08:16 GMT

سولسشر: گلی که در نیوکمپ زدم را میلیون ها بار دیدم

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۱۶۰۵

سولسشر: گلی که در نیوکمپ زدم را میلیون ها بار دیدم

تهران- ایرنا- «اوله گانر سولسشر» در آستانه بازگشت به نیوکمپ در کسوت سرمربی منچستر یونایتد اظهار داشت: گلی که در فینال 1999 زدم را میلیون ها بار دیدم.

به گزارش ایرنا، روزنامه دیلی میل روز دوشنبه نوشت: «اوله گانر سولسشر» در مجموع 366 بار برای منچستر یونایتد به میدان رفت و 126 گل به ثمر رساند. او حالا پس از سپری کردن سه ماه باشکوه به عنوان سرمربی موقت، هدایت شیاطین سرخ را برای سه سال دیگر بر عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما زمانی که به مرد نروژی فکر می کنیم یک تصویر در ذهن تداعی می شود؛ گل پیروزی بخشی که او در فینال لیگ قهرمانان سال 1999 در نیوکمپ مقابل بایرن مونیخ به ثمر رساند تا سه گانه تاریخی قرمزهای اولدترافورد تکمیل شود.
گزارشگر بازی در توصیف آن گل گفته بود: و سولسشر کار را تمام کرد.
و حالا 20 سال پس از آن شب باشکوه، تعویض طلایی «رئیس» پس از متحمل شدن شکست در بازی رفت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان سال جاری مقابل بارسلونا در اولدترافورد، در کسوت سرمربی بار دیگر به نیوکمپ باز می گردد و امیدوار است تا آن «بازگشت خاطره انگیز» را تکرار کند.
مرد 46 ساله نیمکت یونایتد در مصاحبه ای اظهار داشت: چند باری از آن گل یاد شد؛ بسیاری از مردم به من تبریک گفتند و در مورد آن شب با من حرف زدند. آنها می گویند 'آن شب بهترین شب زندگیمان بود اما به همسرمان نگوئید.'
وی ادامه داد: نکته جالب اینجا است که من هرگز آن بازی را به طور کامل ندیدم. در واقع فقط 15 دقیقه از آن بازی را تماشا کردم و البته گل خودم را هزار بار دیدم. حس لذت بخشی است اگر بابت چیزهایی مثل این در خاطره ها بمانم.
سولسشر از سال 1999 به بعد تنها 2 بار به نیوکمپ پا گذاشت؛ نخستین بار به عنوان یک هوادار برای تماشای ال کلاسیکو و دومین بار به عنوان جاسوس برای تماشای شکست 2 بر صفر بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید.
با این حال، او انتظار ندارد تا با یادآوری خاطرات آن روز تمرکز خود را برای بازی فردا شب از دست بدهد.
سرمربی یونایتد در پایان تاکید کرد: البته تمرکزم را از دست نمی دهم. در عوض آخرین ترکیبی را که به من الهام می شود، مورد بررسی قرار می دهم. گاهی اوقات چنین اتفاقاتی رخ می دهد؛ در بازی مقابل پاری سن ژرمن ترکیبی را در ذهن داشتم و زمانی که به پاک دو پرنس پا گذاشتم با خودم گفتم: 'نه، ترکیب را عوض می کنم.'
ورزشی**3991**1067**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال منچستريونايتد بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود

سرمربی منچسترسیتی از آمادگی مدافع راست تیمش برای دیدار با رئال مادرید خبر داد. 

طرفداری | کایل واکر یکی از مهم ترین غایبان بازی رفت رئال مادرید و منچسترسیتی بود. این موضوع وقتی بیشتر به چشم آمد که دو گل رئال مادرید، حاصل حملات این تیم از سمت راست خط دفاعی سیتیزن ها بود. 

پپ گواردیولا اما در کنفرانس مطبوعاتی اش یک خبر خوش به هواداران منچسترسیتی داد و اعلام کرد که کایل واکر می تواند تیمش را در دیدار حساس برگشت مقابل کهکشانی ها، همراهی کند. 

او خیلی خوب تمرین کرد و احساس خوبی هم دارد. فکر می کنم او فردا همراه ما خواهد بود؛ هنوز مشخص نیست که از روی نیمکت کار را باید شروع کند یا آماده حضور در ترکیب ابتدایی است. هنوز تمرین آخر (4 بعد از ظهر) باقی مانده و پس از آن تصمیم نهایی خودمان را می گیریم. در برنابئو به خاطر نبودن واکر، با دردسرهای زیادی مواجه شدیم؛ حالا با شرایط بهتری پا به زمین می گذاریم. 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • حذف بارسلونا مقابل یوونتوس در شب تساوی بدون گل دو تیم در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2017/4/19) / فیلم
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • هری کین: تاتنهامی‌ها مقابل آرسنال از بایرن مونیخ حمایت می‌کنند