Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@07:24:38 GMT

افزایش 4 درصدی مصرف گاز سی ان جی در منطقه تربت حیدریه

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۱۶۶۴

افزایش 4 درصدی مصرف گاز سی ان جی در منطقه تربت حیدریه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: با افزایش 4 درصدی مصرق گاز سی ان جی در سال گذشته، روزانه 262 هزار مترمکعب از طریق 32 باب جایگاه عرضه سوخت در منطقه تربت حیدریه توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازخبرنگار تابان تربت، جواد بلندی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: پارسال به دلیل استقبال مردم از گاز طبیعی به‌عنوان سوخت پاک و ارزان، بیش از 95میلیون و 600 هزار لیتر بنزین در منطقه تربت‌حیدریه صرفه‌جویی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در مدت یادشده مصرف گاز سی ان جی با 4 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل، روزانه 262 هزار مترمکعب گاز سی ان جی از طریق 32 باب جایگاه عرضه سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع گردید.

رئیس روابط عمومی این شرکت نیز گفت: در پی اعلام تغییر شرایط جوی و احتمال آب‌گرفتگی و سیلاب در شهرهای استان خراسان رضوی و به‌خصوص شهرستان تربت‌حیدریه، مدیر منطقه با اتفاق اعضای ستاد بحران ضمن بازدید میدانی از مسیل رودخانه و تأسیسات انبار نفت و بنا بر ضرورت، اقدام به علف چینی و پاک‌سازی مسیر رودخانه در حداقل زمان ممکن کردند.

علی نیرویی افزود: هم‌زمان با این اقدام، همکاران واحدهای فنی و مهندسی، HSE، ایمنی، آتش‌نشانی تأمین و توزیع و بازرگانی منطقه تمهیدات لازم در خصوص مواجهه با خطرات احتمالی ناشی از آب‌گرفتگی را پیش‌بینی و در برنامه‌ریزی لازم معمول کردند.

وی تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت اعم از بنزین و سی.ان.جی در منطقه تربت‌حیدریه را 56 باب عنوان و بیان کرد: از این تعداد 28 باب با اشتغال‌زایی مستقیم برای 100 نفر به جایگاه‌های عرضه سی.ان.جی اختصاص دارد که ظرفیت عرضه آن‌ها افزون بر 21 هزار کیلوگرم در ساعت است.

نیرویی همچنین گفت: عرضه سوخت سی.ان.جی در سطح منطقه توسط 79 دستگاه دیسپنسر و 158 نازل فعال صورت می‌گیرد و روزانه 156 هزار کیلوگرم از این سوخت عرضه می‌شود.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه، شهرستان‌های تربت‌حیدریه، مه ولات، زاوه، گناباد، رشتخوار، بجستان، خواف، کاشمر و خلیل آباد را زیرپوشش خود دارد.

منطقه تربت‌حیدریه دارای 59 باب جایگاه اختصاصی و فروشندگی سکودار ، 9 فروشندگی داخل اتاقک، 200 فروشندگی و تعاونی روستایی و همچنین 33 باب جایگاه فعال عرضه CNG است.

ناوگان حمل‌ونقل منطقه دارای 174 نفت‌کش شامل 110 دستگاه تریلر و 54 دستگاه 10 چرخ و 10دستگاه 6 چرخ است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مدیریت‌های برق شهرستان‌های تربت حیدریه، نیشابور، سبزوار، قوچان، تربت جام میزبان برگزاری این دوره از مسابقات هستند که نخستین روز از این رقابت‌ها در تربت حیدریه برگزار شد.

محمدحسین مقدسان افزود: نمایندگان دفاتر بازرسی، ایمنی، آموزش و روابط عمومی در این دوره از مسابقات حضور داشته و داوری این مسابقات را برعهده دارند.

وی گفت: برگزاری نخستین روز از این مسابقات به میزبانی مدیریت برق تربت حیدریه با حضور هفت گروه از سیمبانان شهرستان‌های مه ولات، رشتخوار، تربت حیدریه (۲ گروه)، زاوه و گناباد انجام گرفت که گروه دوم مدیریت برق تربت حیدریه بیشترین امتیاز را کسب کرد.

مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی افزود: هر گروه از شهرستان‌های خراسان رضوی شامل ۲ سیمبان است که در مجموع مهارت سیمبان‌های مدیریت‌های برق استان در نصب کنتور‌های تکفاز در این مسابقه ارزیابی می‌شود.


دیگر خبرها

  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • نسبت بیمه‌پردازان تامین اجتماعی به بازنشسته‌ها در تربت‌حیدریه کاهش یافت
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه در خصوص خطر شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر