Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@00:08:57 GMT

تخلیه روستای شوراب در شهرستان خلیل آباد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۱۶۶۵

تخلیه روستای شوراب در شهرستان خلیل آباد

فرماندار خلیل ‌آباد گفت: در پی افزایش حجم سیلاب ناشی از بارندگی مستمر اخیر امروز 26 فروردین با هدف حفظ جان مردم دستور تخلیه روستای شورآب واقع در بخش ششطراز این شهرستان صادر و ساکنان آن در حسینه روستای مجاور اسکان یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شاکری در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی اظهار داشت: در پی افزایش حجم سیلاب ناشی از بارندگی مستمر اخیر امروز 26 فروردین با هدف حفظ جان مردم دستور تخلیه روستای شورآب واقع در بخش ششطراز این شهرستان صادر و ساکنان آن در حسینه روستای مجاور اسکان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر این نکته که تاکنون به روستای شورآباد خسارتی وارد نشده خاطرنشان کرد: سالها پیش بند خاکی در این منطقه ساخته شده اما بخاطر وجود تپه و ماهور در اطراف روستای شوراب لاجرم آب به سمت این روستا هدایت می شود.

فرماندار خلیل آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: در این شرایط که با سرریز شدن همزمان بند خاکی همراه شد وضعیت خطرناک ارزیابی لذا ساکنان شورآباد به روستای جعفرآباد انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون 87 میلیمتر بارش در ایستگاه مهدی ‌آباد این شهرستان ثبت شده که بیشترین حجم در خلیل آباد است، اذعان کرد: حجم بارش که همچنان ادامه دارد در شهر خلیل آباد طی این مدت 34 میلیمتر بوده است.

شاکری همچنین عنوان کرد: تداوم حجم بالای بارش هم اینک سبب آبگرفتگی در روستاهای کویری شهرستان خلیل آباد از جمله مهدی‌آباد و برخی معابر و منازل در روستای سعدالدین شده است.

وی در پایان تشریح کرد: برخی جاده ها نیز بخاطر جریان سیلاب و فقدان امکان رفت و آمد از جمله مسیر اصلی شهر بردسکن به بجستان محدوده تقاطع شفیع آباد، جاده فرعی کاهه - جعفرآباد محدوده آبنمای کاهه و روستای مهدی آباد و نیز مسیر فرعی حسین آباد - نقاب تا اطلاع ثانوی بسته هستند.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع شدن راه ارتباطی ١٠ روستای جنوب کرمان براثر سیلاب

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید سالخورده بعدازظهر سه‌شنبه با بیان اینکه هفت راه روستایی در شهرستان رودبار جنوب به دلیل جاری شدن سیلاب و طیغان رودخانه‌ها قطع است افزود: همچنین راه ارتباطی سه روستا در منطقه رَمِشک بخش چاه دادخدا از توابع شهرستان قلعه گنج مسدود شده است.

وی تصریح کرد: بارش باران در جنوب استان کرمان برق ۲ روستای طبق و میل فرهاد شهرستان جازموریان را نیز قطع کرده است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل طغیان رودخانه‌ها تیم‌های هشدار سریع پشت رودخانه گیر کرده اند پس از فروکش کردن این طغیان برای وصل برق اقدام کنند افزود: افراد از تردد و سفرهای غیر ضرور، کوهنوردان از صعود و عشایر از کوچ در شرایط فعلی بپرهیزند و دامداران و عشایر دام‌های خود را به فضای مسقف هدایت کنند.

کد خبر 6080029

دیگر خبرها

  • سیل راه ۴ روستای قلعه گنج را مسدود کرد
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است
  • سیل باعث تخلیه ۳ روستای جنوب استان کرمان شد
  • صدور هشدار قرمز؛ جنوب کرمان تخلیه شد!
  • تخلیه سه روستای جنوب کرمان!
  • صدور هشدار قرمز؛ دستور تخلیه سه روستای کرمان صادر شد
  • قطع شدن راه ارتباطی ١٠ روستای جنوب کرمان براثر سیلاب
  • ارسال پیامک هشدار درخصوص سیلاب به ساکنان سیستان و بلوچستان