Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:32:10 GMT

بودجه امسال شهرداری ابرکوه 130میلیارد ریال است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۱۸۲۰

بودجه امسال شهرداری ابرکوه 130میلیارد ریال است

یزد - ایرنا - شهردار ابرکوه گفت: بودجه امسال این شهرداری که به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده 130 میلیارد ریال است.

به گزارش ایرنا ، سید علیرضا رسولی روز دوشنبه در دیدار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با امام‌جمعه ابرکوه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های شهرداری در حوزه‌های مختلف افزود: سال گذشته 100 میلیارد ریال بودجه مصوب بود ، اما عملاً موفق شدیم 120 میلیارد ریال وصول و هزینه کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدردانی از مردم در همکاری با شهرداری و همچنین پرداخت مطالبات خود ، خاطرنشان کرد: ساخت بلوار خلیج‌فارس ، بوستان غدیر و بلوار گنبد عالی از طرح‌های در دست اقدام شهرداری در سال جاری است.
رئیس شورای اسلامی ابرکوه هم با ارائه گزارشی افزود: هدف نهایی شورا ، همسوئی با شهردار برای رشد و توسعه عمران شهر ابرکوه است .
محمدجواد معماریان بابیان اینکه عمده درآمد شهرداری با عوارض پرداختی توسط مردم تأمین و برای عمران شهری هزینه می‌شود یاد آور شد: خدمات و تلاش شورا و همکاری و همیاری مسئولان و مردم باید اطلاع‌رسانی شود.
رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه ، زیرساخت‌های شهر و شهرستان را ناکافی خواند و بر ضرورت همکاری مسئولان استان و شهرستان بر اختصاص بودجه کافی برای توسعه عمران شهری تأکید کرد.
امام‌جمعه ابرکوه هم گفت : شهرداری پیشانی شهر است و باید برای بهترین شدن رشد ، توسعه و عمران شهر ، شهروندان احساس مسئولیت کنند.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی اظهار داشت : هر شهروند احساس کند که در حیطه محیط زندگی و کاری خود شهردار است و باید به رونق شهر بیاندیشد.
وی ، ابرکوه را دارای شاخصه‌ای برتر از دیگر شهرها دانست و گفت: مسئولان استانی برای این شهر کمتر توسعه یافته استان که شهر نمونه گردشگری کشور است بیشتر با مسئولان در اختصاص بودجه همکاری کنند.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است و دارای 2 شهرداری ابرکوه و مهردشت است.
7540/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بودجه شهردار ابركوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور

به گزارش «نماینده»، حسینعلی شهریاری در مورد مخالفت نمایندگان مجلس با ارسال گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضائیه، گفت: رئیس مجلس در دی ماه 1402 به مسئولان مربوطه تذکر داد که باید طی دو ماه آینده مشکلات حوزه دارو را حل کنند و پس از طی این مدت کمیسیون را موظف به تدوین گزارشی در قالب ماده 234 آیین نامه داخلی و قرائت آن در صحن علنی کرد بنابراین کمیسیون گزارش مفصلی را تدوین و در نشست علنی امروز مجلس قرائت کرد.

وی افزود: بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی مشکلات حوزه دارو است زیرا اگر در زمان مناسب منابع لازم را اختصاص می دادند وزارت بهداشت می توانست در این راستا بهتر عمل کند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم ادامه داد: از دیدگاه ما و مردم، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متولی سلامت است و به جای اینکه کمیسیون بهداشت و مجلس به طور مداوم به دنبال پیگیری این مسائل باشند مسئولان وزارت بهداشت باید به صورت جدی این مسائل را پیگیری کنند.

شهریاری یادآور شد: در نهایت در نشست امروز موضوع ارسال گزارش دارو به قوه قضائیه رای گیری و مورد مخالفت نمایندگان مجلس قرار گرفت البته معتقدم به طور معمول گزارشاتی که توسط مجلس به قوه قضائیه ارسال می شود نتیجه و بازخوردی نداشته است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: مردم نگران تامین داروی بیمارانشان هستند و از سویی برخی، مجلس به ویژه کمیسیون بهداشت را مسبب این مشکلات می داند بنابراین ما به وظیفه خود عمل و این گزارش را برای قرائت در صحن علنی آماده کردیم و امیدواریم مسئولان مربوطه به وظیفه خود برای رفع مشکل کمبود دارو و شیرخشک عمل کنند.

دیگر خبرها

  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود