Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@14:00:10 GMT

بودجه امسال شهرداری ابرکوه 130میلیارد ریال است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۱۸۶۷

بودجه امسال شهرداری ابرکوه 130میلیارد ریال است

به گزارش ایرنا ، سید علیرضا رسولی روز دوشنبه در دیدار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با امام‌جمعه ابرکوه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های شهرداری در حوزه‌های مختلف افزود: سال گذشته 100 میلیارد ریال بودجه مصوب بود ، اما عملاً موفق شدیم 120 میلیارد ریال وصول و هزینه کنیم .
وی با قدردانی از مردم در همکاری با شهرداری و همچنین پرداخت مطالبات خود ، خاطرنشان کرد: ساخت بلوار خلیج‌فارس ، بوستان غدیر و بلوار گنبد عالی از طرح‌های در دست اقدام شهرداری در سال جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای اسلامی ابرکوه هم با ارائه گزارشی افزود: هدف نهایی شورا ، همسوئی با شهردار برای رشد و توسعه عمران شهر ابرکوه است .
محمدجواد معماریان بابیان اینکه عمده درآمد شهرداری با عوارض پرداختی توسط مردم تأمین و برای عمران شهری هزینه می‌شود یاد آور شد: خدمات و تلاش شورا و همکاری و همیاری مسئولان و مردم باید اطلاع‌رسانی شود.
رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه ، زیرساخت‌های شهر و شهرستان را ناکافی خواند و بر ضرورت همکاری مسئولان استان و شهرستان بر اختصاص بودجه کافی برای توسعه عمران شهری تأکید کرد.
امام‌جمعه ابرکوه هم گفت : شهرداری پیشانی شهر است و باید برای بهترین شدن رشد ، توسعه و عمران شهر ، شهروندان احساس مسئولیت کنند.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی اظهار داشت : هر شهروند احساس کند که در حیطه محیط زندگی و کاری خود شهردار است و باید به رونق شهر بیاندیشد.
وی ، ابرکوه را دارای شاخصه‌ای برتر از دیگر شهرها دانست و گفت: مسئولان استانی برای این شهر کمتر توسعه یافته استان که شهر نمونه گردشگری کشور است بیشتر با مسئولان در اختصاص بودجه همکاری کنند.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است و دارای 2 شهرداری ابرکوه و مهردشت است.
7540/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اعضای شورای اسلامی شهر امام جمعه رئیس شورای اسلامی شهر شهرداری گردشگری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل شهرداری و میراث در راستای توسعه پایدار گردشگری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بی بی فاطمه حقیرالسادات افزود: در این نشست از کمیسیون شورا، مدیرکل میراث فرهنگی استان خواستار برگزاری شب‌های فرهنگی یزد در موزه تهران شد.

به گفته وی: در حوزه خواهر خوانده‌ها نیز اداره کل میراث فرهنگی برای همکاری با هدف بهبود ارتباط خواهرخوانده ها، اعلام آمادگی کرد.

حقیرالسادات ادامه داد: یزد به عنوان یکی از مقاصد اصلی کشور و تنها شهر میراث جهانی ایران، اهمیت بسیاری دارد و باید به ظرفیت گردشگری داخلی آن نیز توسط ارگان‌های مربوط توجه شود.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد: همچنین در این نشست همکاری میراث فرهنگی و شهرداری درخصوص ساماندهی فاضلاب بافت تاریخی نیز مطرح شد تا با این اقدام بافت تاریخی از خطر‌های احتمالی حفظ شود.

حقیرالسادات در پایان گفت: خلاقیت و نوآوری در حوزه گردشگری شهری و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان با مشارکت نهاد‌ها و حمایت از بخش خصوصی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • سال جدید برنامه‌های خوبی را برای توسعه و عمران شهر ایلام داریم
  • ۲ هزار مترمکعب آب در ابرکوه صرفه‌جویی شد
  • تعامل شهرداری و میراث فرهنگی به منظور توسعه پایدار گردشگری
  • صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعب آب در شهرستان ابرکوه
  • تعامل شهرداری و میراث در راستای توسعه پایدار گردشگری
  • صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعبی آب در شهرستان ابرکوه
  • بودجه ۱۲ هزار میلیارد ریالی این سازمان در سال جاری