Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@19:24:34 GMT

باران در جلال آباد بردسکن به 103 میلیمتر رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۲۰۰۳

باران در جلال آباد بردسکن به 103 میلیمتر رسید

حجتعلی شایانفر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان بارش باران طی این مدت در شهر بردسکن 90 میلیمتر و در مشهد نیز 30 میلیمتر گزارش شده است.
وی اظهار داشت: بارشهای شدید در تمام مناطق استان خراسان رضوی که از عصر دیروز آغاز شده است تاکنون ادامه دارد.
وی از 233 مورد آبگرفتگی معابر و منازل از روز گذشته تاکنون در شهرستانهای کلات، بردسکن، خلیل آباد، بجستان، مشهد و سرخس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شایانفر گفت: بر اثر بارش های شدید، برق هشت روستا در شهرستانهای بردسکن، سرخس و کدکن تربت حیدریه قطع شده و در اثر جاری شدن سیل تاسیسات آب رسانی 20 روستا در شهرستانهای کلات، سرخس، نیشابور و قوچان آسیب دیده و آب این روستاها نیز قطع شده است.
وی افزود: هم اکنون سه جاده فرعی بردسکن - بجستان، بردسکن - درونه طبس و رباط سنگ - کدکن تربت حیدریه و 28 راه روستایی در این استان بر اثر سیلاب مسدود است که 9 راه روستایی از این تعداد در کلات و بقیه در شهرستانهای بجستان، تربت جام، صالح آباد، خلیل آباد، جوین، درگز، باخرز، سرخس، تایباد، فریمان و بردسکن واقع است.
مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی از امداد رسانی به یک هزار و 212 نفر در جریان سیل و بارشهای شدید در این استان خبر داد و گفت: با اقدامات پیشگیرانه تاکنون تلفات جانی ناشی از سیل در این استان گزارش نشده است.
براساس گزارش اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارشهای شدید باران که از شنبه شب در این استان آغاز شده است تا ظهر سه شنبه هفته جاری ادامه دارد.
3027 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان خراسان رضوی برق خراسان رضوی مدیریت بحران مشهد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ۵۴.۴ میلیمتری باران در روستای چهارچوبه گرمه

ایسنا/خراسان شمالی کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: بیشترین میزان بارش باران طی ۲۴ ساعت گذشته در روستای چهارچوبه در شهرستان گرمه با مقدار ۵۴.۴ میلیمتر بوده است.

عظیم زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته اظهارکرد: بیشترین میزان بارش ها در شهرستان گرمه بوده است.

وی افزود: میزان بارش باران در روستای چهار بید شهرستان جاجرم ۴۹.۶، شوقان ۴۶.۱، روستای درکش ۴۱.۱ میلیمتر بوده است.

عظیم زاده ادامه داد: میزان بارش باران در بجنورد طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰.۴ میلیمتر بوده است.
وی تاکید کرد: بارش های شدید باران و نقطه ای طی ۲۴ ساعت گذشته سبب جاری شدن سیلاب و روان آب در برخی از مناطق استان شد.

عظیم زاده تصریح کرد: این سامانه بارشی هنوز در استان فعال بوده و شاهد بارش های پراکنده هستیم و سامانه از فردا از استان خارج می شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبرهایی کوتاه ۹ فروردین۱۴۰۳ از شهرستانهای خراسان رضوی
  • جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته و غبار آلود است
  • ثبت میانگین 67.3 میلیمتری باران در خراسان جنوبی/ کاهش 29 درصدی میانگین بارشها
  • بارش ۳۴ میلیمتر باران در فتح آباد خضری
  • ثبت بیشترین بارندگی در فتح آباد خضری با ۳۴ میلیمتر باران
  • بارش ۵۴.۴ میلیمتری باران در روستای چهارچوبه گرمه
  • ۵۰ میلیمتر باران، به میانگین بارش فارس اضافه شد
  • طوفان شدید به تأسیسات برق‌رسانی بوشهر آسیب زد
  • ثبت بیشترین بارندگی استان سمنان در تاش
  • بارش باران در کوهرنگ به ۱۱۰ میلیمتر رسید