Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همدلی و همکاری اقشار مختلف در بازسازی مناطق سیل‌زده ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، سردار غلامحسین غیب پرور بعدازظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران در فرودگاه ایلام اظهار داشت: بارندگی اخیر که موجب سیلاب در کشور شد، باعث تقویت انسجام ملی و همگرایی شده است.

وی ادامه داد: این سیل خسارت داشت اما برکاتی هم داشت، انسجام ملی از برکات سیل است، سپاه، ارتش، دولت، ارگان‌ها و مردم همه در کنار هم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همدلی در بازسازی مناطق سیل‌زده ستودنی است و در طرح «جهاد همبستگی» از همه مردم دعوت کردیم در طرح احداث خانه مردم کمک کنند.

سردار غیب پرور عنوان کرد: در برخی استان‌ها گام دوم یعنی احداث پل‌ها و ترمیم راه‌های ارتباطی آغاز شده، در برخی دیگر از استان‌ها هنوز در گام اول هستیم یعنی کمک به سیل زدگان، حجم خسارات در استان‌ها هم متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه سپاه دوشادوش دولت در بازسازی و بهسازی نقاط خسارت دیده مشارکت همدلانه و خودجوش دارد، تصریح کرد: سپاه ادعا ندارد که در جای دولت قرار گرفته، بنابراین تلاش می‌شود با مدیریت در کمترین زمان بخشی از خسارت وارد شده به مردم را جبران کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با تسریع بخشیدن در بازسازی منازل، ابنیه، مسیرها و زیرساخت‌ها بخشی از آلام و سختی‌های مردم سیلاب زده التیام یابد و در این راستا باید از ظرفیت بالای اقشار عمومی و صنوف مختلف بهره برد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: غیب پرور سیل کمک به سیل زدگان دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیرکل کمیته امداد استان در این آیین از تدارک بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان استان تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
ناصر مرادی پویانی با بیان این که ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان در بین مددجویان کمیته امداد توزیع می‌شود، گفت: این تعداد غذای گرم در ۱۵۰ آشپزخانه تهیه و توزیع می‌شود.
 وی با اشاره به این که ۳۰ هزار سبد معیشتی نیز در بین مددجویان استان توزیع می‌شود، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده در تمام شهرستان‌ها، سفره‌های اطعام مهدوی با همکاری کمیته امداد، سپاه، بسیج و خیرین تدارک دیده شده است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام نیز در این آیین از توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان این استان در قالب اجرای طرح ضیافت اطعام مهدوی با عنوان پویش «خانه دوست کجاست» با مشارکت کمیته امداد امام خبر داد و گفت: این طرح در روز میلاد با سعادت کریمه اهل بیت (ع) و شب‌های قدر اجرا می‌شود.
 سردار شاکرمی با بیان این که در این طرح، مجموعه آشپزخانه‌های خانگی، بسیج سازندگی و سپاه استان به طبخ غذای گرم اقدام می‌کنند، افزود: ۴۰۰ خانوار از ایتام و زنان سرپرست خانوار در ضیافت افطاری شب گذشته، مهمان این طرح در محل مجموعه رفاهی لاله بودند.
 وی تصریح کرد: انعقاد تفاهمنامه با کمیته امداد برای کمک به ساخت مسکن نیز یکی دیگر از افتخارات سپاه در خصوص خدمت به محرومان است.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار ستاد حکمرانی مردم در البرز با محوریت شعار سال
  • ۱۴۵ بندسار خسارت دیده از سیل بلوچستان مرمت و بازسازی شد
  • پویش بنی‌آدم؛ همدلی مردم شیراز در سیل فروردین ماه ۹۸
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • بایدن: دولت فدرال هزینه بازسازی پل فرانسیس اسکات را پرداخت می‌کند
  • بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • تصاویری از شیوه امدادرسانی سپاه در آبگرفتگی‌های سریالی اهواز | فیلم
  • امدادرسانی هلال احمر قاین به متاثرین از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی به متأثرین از سیل و آبگرفتگی در شهرستان قاین
  • امدادرسانی هلال‌احمر قاین به متاثرین از سیل و آبگرفتگی