Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@10:30:13 GMT

۵ نفر از اوباش مخل امنیت اجتماعی در خمین دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۲۱۲۲

۵ نفر از اوباش مخل امنیت اجتماعی در خمین دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عزیز عزیزی در این باره اظهار داشت: در پی اعلام گزارش‌هایی از درگیری بین تعدادی از اراذل و اوباش در یکی از محله‌های شهرستان و اعلام نارضایتی اهالی محل از ادامه داشتن اقدامات مخل نظم و امنیت از سوی آنان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: این افراد که ضمن این درگیری‌ها در فضای مجازی نیز با فحاشی و تهدید نسبت به یکدیگر باعث جریحه دار شدن عفت عمومی شده بودند، طی هماهنگی با مرجع قضائی شناسایی و در عملیات‌هایی جداگانه، ۵ نفر از عاملان اصلی آن دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان خمین ادامه داد: متهمان دستگیر شده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

عزیزی در پایان با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با هر گونه اقدام مخل امنیت و آرامش شهروندان گفت: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش‌ها و اطلاعات شهروندان است.

کد خبر 4591841

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی عزیز عزیزی اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه پس از اطلاع از ورود دو محموله قاچاق مواد به داخل استان، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی سه دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان شده و آنها را پس از مدتی تعقیب و گریز متوقف و نسبت به انجام بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از خودرو‌های توقیفی، حدود ۱۷۱ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و شش نفر از اعضای هر دو باند را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه به کشف حدود ۲۵۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۲۵ روز ابتدایی امسال اشاره کرد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با سال قبل که بیش از ۱۱۵ کیلوگرم بوده، ۱۲۱ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی با اشاره به انهدام ۱۰ باند توزیع مواد و پلمب ۳۷ واحدی که برای توزیع و مصرف مواد مخدر از آنها استفاده می‌شد، یادآوری کرد: ۱۲۶ خرده فروش نیز دستگیر و تحویل مقامات قضائی شده اند.

حاجیان با اشاره به جمع آوری ۵۳۵ معتاد از سطح شهر‌ها و روستا‌های استان، گفت: پلیس این آمادگی را دارد در صورت فراهم کردن زیرساخت‌ها توسط نهاد‌های مسئول، ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به جمع آوری همه معتادان متجاهر اقدام کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • عامل ساخت پیام‌ های جعلی در بروجرد دستگیر شد
  • ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در اردستان کشف شد
  • قاطعانه با زمین‌خواری و ویژه‌خواری در استان بوشهر برخورد می‌شود
  • کشف ۲ خودرو لندکروز قاچاق در نور
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • برخورد قاطع دستگاه قضائی مازندران با مخلان نظم و امنیت
  • عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر دستگیر شد
  • ۳۰ کیلوگرم تریاک در نائین کشف شد