Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@12:32:22 GMT

اقدامات برای یافتن باران ۸ ساله ادامه دارد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۲۱۶۳

اقدامات برای یافتن باران ۸ ساله ادامه دارد +عکس

شب شنبه آگهی گم شدن دختر هشت ساله در فضای مجازی منتشر شد، باران شیخی دختر هشت ساله در شهر مهاجران شهرستان شازند صبح روز شنبه با قصد رفتن به مدرسه خود واقع در خیابان اطلسی یک شهرک مهاجران که تنها ۱۵۰ قدم از خانه‌شان فاصله داشت از منزل خارح شد، اما دیگر از او خبری نشد.

پیچیدن خبر مفقودی باران شیخی دختر بچه هشت ساله در اذهان عمومی و فضای مجازی سبب ایجاد نگرانی به‌ویژه مردم استان شد، در گذشته شاهد حوادث تلخی مثل آتنا هفت ساله و بنیتا کوچولو بودیم، وقوع این اتفاق با داشتن تجربیات تلخ در گذشته، همه مردم استان، کشور و حتی برخی از سلبریتی‌ها کشور مثل پرویز پرستویی، دانیال عبادی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را متاثر و سبب بازنشر بیشتر این خبر و به نوعی سبب بسیج عمومی برای پیدا کردن این دختر بچه کرد.

اعلام مشخصات دختر ۸ ساله مفقود شده

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی روز گذشته با تایید خبر مفقودی باران شیخی گفت: حدود ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه روز شنبه، شخصی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارشی از فقدانی دختر بچه ۸ ساله‌شان به نام باران شیخی را اعلام کرد و بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ محمود خلجی افزود: در تحقیقات انجام شده والدین دختر بچه اظهار داشتند که فرزندشان صبح روز گذشته برای رفتن به مدرسه از منزل خارج شده و بعد از پایان مدرسه و با مراجعه دوستانش آن‌ها متوجه می‌شوند که او از صبح به مدرسه مراجعه نکرده است

وی تصریح کرد: مشخصات دختر بچه که با لباس فرم صورتی رنگ مدرسه و مقنعه و سویشرت سفید رنگ از منزل خارج شده، به تمامی تیم‌های گشت انتظامی اطلاع‌رسانی شده است.

پیگیری و انجام تحقیقات تخصصی و گشت‌های میدانی

با تایید خبر مفقودی دختر بچه هشت‌ساله بسیج عمومی برای یافتن آن ایجاد شد، اما متاسفانه خبری از وی یافت نشد، با گذشت ۲۴ ساعت از مفقودی باران شایعات تلخی در فضای مجازی پیچید که فرمانده انتظامی شهرستان شازند در این باره گفت: چندین تیم گشت انتظامی پلیس، تحقیقات تخصصی و گشت‌های میدانی برای پیدایش دختر بچه هشت ساله (باران شیخی) را با جدیت دنبال می‌کنند و تلاش پلیس بی وقفه تا حصول نتیجه ادامه دارد.

سرهنگ سلگی از شهروندان خواست اخبار موثق را تنها از کانال‌های رسمی پیگیری کنند و به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نداشته باشند و هر گونه اطلاعاتی در این خصوص را از طریق تلفن به ۱۱۰ پلیس اعلام کنند.

تاکنون خبر امیدوار کننده‌ای دریافت نشده

شهردار مهاجران در این باره گفت: تنها یک دوربین مداربسته در مسیر خانه تا مدرسه باران بوده است که از آن هم اطلاعات جامعی به دست‌نیامده است.

محمد رجاییان افزود: نقاطی که احتمال می‌رفت بتوان اثری از باران یافت و نقاطی که مردم اعلام گزارش کردند توسط نیرو‌های شهرداری مورد جستجو قرار گرفته و کماکان تلاش‌ها برای پیدا کردن وی در حال انجام است.

با گذشت ۴۸ ساعت از مفقودی باران شیخی دختربچه مهاجرانی، همچنان خبر امیدوار کننده‌ای دریافت نشده و هم‌اکنون نیروی انتظامی شهرستان شازند و استان، سپاه، شهرداری مهاجران و مردم با همکاری تیم‌های شاتینگ، نظارت و تجسس هوایی در جست‌وجوی باران شیخی هستند.

مردم به شایعات توجه نکنند

این در حالی است که در چند ساعت قبل برخی شایعات در استان مبنی بر پیدا شدن یا موضوعات مرتبط در فضای مجازی منتشر شد که در پیگیری خبرنگار تسنیم استان مرکزی، مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان با تکذیب این خبر اعلام کرد که هرگونه اخباری که لازم باشد سریعاً اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

این مرکز همچنین تاکید کرد از رسانه‌های جمعی خواهشمند است اخبار موثق را تنها از مرکز اطلاع رسانی پلیس دریافت کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مفقودی فضای مجازی شهرستان شازند مهاجران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران تا پایان هفته ادامه دارد

امروز سه شنبه ۷ فروردین، فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، گلستان، ارتفاعات البرز شرقی و شمال هرمزگان است و به تدریج از کشور خارج می‌شود. همچنین از بعدازظهر امروز تا پایان هفته با گذر متناوب امواج تراز میانی جو، در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب کشور بارش و وزش باد رخ خواهد داد.

به گزارش ایرنا، فردا چهارشنبه - ۸ فروردین ماه - علاوه بر شمال غرب، در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه در برخی نقاط مرکز و شمال شرق، در بعضی ساعات ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

جمعه گستره بارش در برخی نقاط مرکز شرق شمال شرق و جنوب شرق و شنبه در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی است.

سه شنبه در سواحل دریای خزر افزایش دما و چهارشنبه کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

امروز خلیج فارس و چهارشنبه خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۵ و کمینه دما ۸ درجه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • (ویدئو) بازداشت یک مولوی هنگام تجاوز به دختر ۱۲ ساله‌ای که برای آموزش قرآن آمده بود!
  • دستگیری مولوی پاکستانی هنگام تعرض به دختر ۱۲ ساله
  • فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند
  • تلاش دولت سیزدهم برای بازگرداندن امور اقتصاد به مردم
  • جان دوباره برای بلوط ۳۵ ساله در لنده
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • بارش باران تا پایان هفته ادامه دارد
  • ریزش سنگ و قطع درختان در جاده پل دختر بر اثر بارندگی شدید + تصاویر
  • رونمایی از سامانه‌ای جدید، در جهت رفع دغدغه فعالان بازار سرمایه