Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@12:34:30 GMT

تجلیل از ۱۸ مهدی یاور در همایش دکترین مهدویت

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۲۱۸۳

تجلیل از ۱۸ مهدی یاور در همایش دکترین مهدویت

دبیر اجرایی همایش بین المللی دکترین مهدویت از تجلیل از ۱۸ مهدی یاور در این همایش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «مهدی حسین پور» نشست خبری پانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت که امروز (یکشنبه 26 فروردین) برگزار شد، گفت: رویکرد همایش در دو سال اخیر تغییر کرده و مشارکت مراکز علمی با تحول همراه بود و 10 مرکز به صورت رسمی در همایش مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر اجرایی همایش افزود: پیش نشست هایی در این مراکز برگزار شده تا مقالات برگزیده در همایش فرصت ارائه را بیابند.


وی تصریح کرد: رویکرد همایش علمی است و مجوز ISC را دریافت کردیم که بر اعتبار همایش می افزاید. 64 مقاله فرصت ارائه در همایش را می یابند که یا علمی پژوهشی هستند و یا علمی ترویجی.


حسین پور اظهار داشت: 100 مقاله از این 10 مرکز علمی و 120 مقاله به صورت آزاد به دبیرخانه همایش رسیده است. امسال با همکاری جهاد دانشگاهی قم جشنواره ملی مهدویت را داشتیم که جنبه فرهنگی داشت و محورهای آن دقیقا محورهای همایش دکترین مهدویت است.


وی ادامه داد: از بیوت مراجع و شخصیت های لشکری و کشوری دعوت بعمل آمده است تا در همایش شرکت کنند و با همکاری جامعه المصطفی و دانشگاه معارف اسلامی 10 مهمان خارجی خواهیم داشت.


دبیر اجرایی همایش خاطرنشان ساخت: به دلیل شرایط کنونی کشور همایش را بر خلاف سال های گذشته در یک روز برگزار خواهیم کرد و افتتاحیه در ساعت 8 صبح با سخنرانی آیت الله اراکی آغاز خواهد شد و سخنران اختتامیه نیز حجت الاسلام و المسلمین عباسی رئیس جامعه المصطفی خواهد بود.
 

وی تأکید کرد که پس از مراسم افتتاحیه کار کمیسیون ها آغاز می شود در دو نوبت صبح و عصر و ساعت 17:30 اختتامیه آغاز خواهد شد.


حسین پور با اشاره به اینکه همایش در روز ۲۹ فروردین در مرکز همایش های بین المللی قدس موسسه آموزش عالی امام خمینی برگزار خواهد شد، گفت: قسمت ویژه برنامه را تجلیل از مهدی یاوران در نظر گرفته ایم و امسال 18 نفر را انتخاب کردیم. از دو مرکز علمی که امسال بیشترین مشارکت و فعالیت را داشتند نیز به عنوان مهدی یاور تجلیل خواهیم کرد.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن سیل خسارت سیل قرآن کریم سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن کریم سپاه پاسداران خبرگزاری شبستان خبرگزاری مهدی یاور دکترین مهدویت قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان

مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه 15 در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا اظهار داشت: به مناسبت هفته ملی سلامت و با هدف افزایش فرهنگ خود مراقبتی سلامت در میان شهروندان، ارتقا سلامت شهر و شهروندان و معرفی خدمات حوزه سلامت شهرداری تهران به شهروندان، همایش پیاده روی خانوادگی با حضور بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان بزرگ آزادگان برگزار شد.   وی به برپایی استیج شاد و مفرح در حاشیه این همایش اشاره کرد و گفت: قرائت قرآن کریم، سرود ملی، مجری گری، اجرای گروه سرود شمیم یاس و تقدیر از خانواده شهید گرانقدر پرچمی از شهدای مدافع سلامت از ویژه برنامه های استیج بود .   مهدی مالمیر افزود: برپایی جشنواره غذاهای سالم و محلی، برگزاری بازی های نشاط سالمندی، برپایی ایستگاه های خوش نویسی و خطاطی، قلم کاری، گریم کودک، آموزش مراقبت های راهنمایی و رانندگی همراه با بازی، فروش کتاب، اسباب بازی و محصولات کودکان از برنامه های اجرا شده در حاشیه این همایش بود.   وی در پایان خاطر نشان کرد: برپایی میز خدمت سلامت محور با حضور پزشکان و کارشناسان متخصص شامل مشاوره تغذیه، مشاوره روانشناسی، غربالگری و تست فشار خون و قند خون و...از دیگر برنامه های این مراسم بود.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • همایش سلامتی را قدم بزن در زارچ
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • همایش تجلیل از مفاخر موسیقی نواحی و اقوام ایرانی در بوکان برگزار شد
  • همایش علمی سرطان شناسی در گراش