Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی همزمان با آغاز جلسات آموزشی توجیهی کاروان‌ها، از روحانیون و مدیران حج تمتع ۹۸ خواست با برنامه‌ریزی صحیح و عالمانه و بهره‌گیری از روش‌های نوین، جلسات آموزشی توجیهی کاروان‌ها را با جدیت و قوت کامل به پیش ببرند.

متن این پیام به این شرح است:

«بسمه تعالی

روحانیون و مدیران محترم کاروانهای حج ۹۸ دامت توفیقاتهم

هم‌اکنون که بحمدالله با کوشش و تلاش همه عزیزان در سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری و عموم کارگزاران و خادمین حرمین شریفین در زمان معین ثبت نام حاجیان در کاروان‌ها به انجام رسیده است، بدینوسیله از کارگزاران فرهنگی و اجرایی کاروان‌ها می‌خواهم با برنامه‌ریزی صحیح و عالمانه و نیز بهره‌گیری از روش‌های نوین در نظر گرفته شده برای اثرگذاری بیشتر، جلسات آموزشی توجیهی کاروان‌ها را آغاز نموده مرحله به مرحله کارها را با جدیت و قوت کامل به پیش ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از خداوند متعال، دوام توفیقات همگان را در ارتقاء رشد معنوی هرچه بهتر میهمانان خانه خدا و زائران حرم نبوی و ائمه بقیع و ام الائمه علیهم صلوات الله مسئلت دارم.

سید علی قاضی عسکر

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجّاج ایرانی»

کد خبر 4591855

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی از اعزام ۱۱ کاروان از استان به حج تمتع خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسین دستگردی با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال 11 کاروان از خراسان جنوبی به تعداد 1603 نفر زائر به حج تمتع اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: اعزام زائران حج تمتع از فرودگاه بین‌المللی شهیدکاوه بیرجند صورت می‌گیرد.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی بیان کرد: افرادی که اولویت سند حج تمتع آن‌ها براساس فراخوان‌های قبلی اعلام شده و در کاروان‌ها ثبت‌نام کرده‌اند اعزام خواهند شد.

دستگردی گفت: ثبت نام در کاروان‌ها تکمیل شده و زائرین ثبت نامی در هر کاروان طبق برنامه زمانبندی اعلام شده توسط مدیران کاروان‌ها تا قبل از اعزام به سفر حج در حال آموزش هستند.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: جلسات آموزشی زائرین از اول ماه مبارک رمضان شروع شده و تا آخر اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده ای از استطاعت خارج شدند
  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین است / مشکلات حج با تدبیر رفع شود
  • نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بقیع باید بازسازی شود
  • ۱۵ مجلد مجموعه آثار بقیع رونمایی شد
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • اعزام بیش ۵ هزار عمره‌گزار به سرزمین وحی
  • اعزام بیش 5 هزار عمره گزار در ماه شوال به سرزمین وحی