Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در خصوص برنامه‌ها و تمهیدات این نیرو برای برپایی باشکوه رژه ۲۹ فروردین اظهار داشت: برای ۲۹ فروردین پیش‌بینی‌ها و برنامه‌های لازم جهت برپایی هرچه باشکوه‌تر رژه زمینی و هوایی یگان‌ها و نیروهای ارتش انجام شده است.

وی ادامه داد: نیروی هوایی با توجه به اینکه در سال رونق تولید قرار داریم، در صورت مساعد بودن شرایط جوی، برای رژه ۲۹ فروردین روز ارتش، از تولیدات داخلی اعم از جنگنده «صاعقه» و «کوثر» به شکل همزمان استفاده خواهد کرد که این جنگنده‌های بومی به پرواز درخواهند آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیرزاده درباره برنامه‌های نیروی هوایی ارتش در سال جدید نیز گفت: سیاست نیروی هوایی در سال جدید این است که به کوری چشم دشمنان و با توجه به یاوه‌گویی‌های اخیری که علیه سپاه پاسداران داشته‌اند، تولیدات داخلی را افزایش دهیم و تجهیزات مختلف مورد نیاز نیروی هوایی از جمله جنگنده‌ها و تسلیحات بومی را به صورت انبوه تولید و به کار بگیریم.

قابل ذکر است، به گفته امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در رژه امسال برای اولین بار تنها از جنگنده های بومی در رژه ۲۹ فروردین روز ارتش استفاده می شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: امیر نصیرزاده نیروی هوایی رژه 29 فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی روز چهارشنبه در حاشیه رژه روز ارتش درباره آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، گفت: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستادکل آماده‌تر از همیشه است.

وی افزود: آمادگی که امروز در زمینه سوخو۲۴ داریم از همه زمان‌ها بیشتر است و فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده‌ها هم آمادگی صد در صد داریم و همانطور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد ضربه‌ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره اینکه که آیا ممکن است اسکادران‌های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند؟ اظهار کرد: ما در تمام زمینه‌های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب افکن آمادگی صد در صد داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همین‌جا به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند.

امیر واحدی گفت: جوابی که سپاه به آنها داد یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیروهای مسلح ایران انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتش: هیچ آسیبی به تجهیزات، نیروی انسانی و اماکن اصفهان وارد نشده است
  • همچون رویارویی «تاپ گان» با «جنگ ستارگان» بود/ چنین حملاتی در جنگ‌های مدرن ندیدم
  • مانند رویارویی «تاپ گان» با «جنگ ستارگان» بود/ چنین حملاتی در جنگ‌های مدرن ندیدم
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • (تصاویر) جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول