Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: سهم استان از اعتبارات طرح رونق تولید امسال 2 هزار و 210 میلیارد ریال است که در صورت نیاز می توان این میزان را افزایش داد.

داوود شهرکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پارسال به 301 واحد و طرح تولیدی یکهزار و 387 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید و به صورت مستقیم پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: سال 95 نیز 2 هزار و 285 میلیارد ریال به 457 واحد و طرح تولیدی و سال 96 2 هزار و 860 میلیارد ریال به 703 واحد و طرح تولیدی استان پرداخت شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار داشت: از آغاز طرح رونق تولید تاکنون 240 جلسه کمیته کارشناسی ذیل کارگروه استانی، 149 کارگروه استانی و 36 کارگروه ملی در مرکز برای پیگیری، تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای استان برگزار شده است.
وی ادامه داد: بیشترین تعداد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از ابتدای اجرای طرح رونق تولید تاکنون در حوزه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری استان بوده است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1398 را «رونق تولید» نامگذاری کردند.
7557*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صنعت تسهيلات رونق توليد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان در حوزه تسهیلات اقتصادی پرداخت شده که رقم بسیار قابل توجهی برای توسعه بخش صنعت استان به شمار می رود.

عبدالحمید سرتیپی، با بیان اینکه این میزان تسهیلات در قالب ۴۹۹ فقره وام اقتصادی به متقاضیان واگذار شده است، افزود:از این میزان، ۵۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش و شش هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال در حوزه سرمایه ثابت بوده است.

سرتیپی، با اشاره به اینکه همچنین درحال حاضر ۶۷ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در این بخش در دست اقدام است، گفت: بخش قابل توجهی از این میزان تسهیلات با پیگیریهای صورت گرفته در سریع ترین زمان ممکن پرداخت می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با احتساب این میزان،کل تسهیلات پرداختی و در دست اقدام از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به آذربایجان غربی حدود ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد می شود.

دیگر خبرها

  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور در خراسان جنوبی
  • تشکیل ۱۲ کارگروه تخصصی برای شناسایی و رفع موانع واحدهای تولیدی
  • اجرایی شدن ۸۱ درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و یکشنبه‌های تولید در استان آذربایجان غربی
  • پرداخت ۲۴ میلیارد تسهیلات تولیدی به طرح‌های عشایری قزوین