Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پلیس دانمارک در پی تجمع راست گرایان افراطی در منطقه مسلمان نشین کپنهاگ، اقدام به دستگیری ۲۳ نفر کرد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، پلیس دانمارک از دستگیری بیش از ۲۰ راست گرای افراطی در پی ناآرامی‌های اخیر در پایتخت این کشور خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، در پی ناآرامی‌های اخیر افراط گرایان دست راستی در منطقه مسلمان نشین «کپنهاگ»، ۲۳ افراط گرا دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پلیس کپنهاگ روز دوشنبه طی توییتی اعلام کرد ۲۳ نفر در پی ناآرامی‌هایی که از روز گذشته آغاز و تا ساعاتی از شب ادامه داشت، دستگیر شدند.
پلیس از ادامه تلاش‌ها برای دستگیری ۶ نفر دیگر در این ارتباط خبر داد.
روز یکشنبه رئیس حزب «استرم کورس پارتی» دانمارک و حامیانش تجمعی را در محله «نوربرو» یکی از مناطق کپنهاگ که اغلب ساکنانش مسلمان هستند، ترتیب دادند.
ناآرامی‌ها در پی درگیری ساکنان محلی با افراط گرایان آغاز شد. پلیس برای پایان دادن به درگیری‌ها اقدام به استفاده از گاز اشک آور کردند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانمارک افراط گرایان کپنهاگ دستگیری ناآرامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ غنیمتی گفت: طرح عاصفات با هدف پاکسازی نقاط مختلف خدابنده از وجود معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر با حضور عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان به اجرا درآمد.


وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۳۶ توزیع کننده مواد مخدر و ۱۸ معتاد متجاهر دستگیر شدند.


فرمانده انتظامی خدابنده بابیان اینکه همه متهمان به مرجع قضائی و معتادین متجاهر به کمپ معرفی شدند، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، ناامن کردن فضا برای سوداگران مرگ و مخلان امنیت است و این طرح به صورت مداوم در دستور کار پلیس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه
  • دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • افراط و تفریط در حوزه حجاب باعث فاصله گرفتن مردم از تصمیم‌گیران می‌شود