Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@23:44:57 GMT

برگزاری جشن نشاط و امید در آستارا

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۲۳۰۵

برگزاری جشن نشاط و امید در آستارا

جشن نشاط و امید با هدف کمک به هموطنان سیل‌زده در بندر آستارا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، جشن بزرگ نشاط و امید به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر(علیه‌الاسلام) و روز جوان و با هدف کمک به هموطنان سیل‌زده در شهرستان آستارا برگزار می‌شود.

 

این جشن بزرگ که ساعت ۵ عصر روز سه‌شنبه ۲۷ فروردین در محل بلوار معاد روبروی فرمانداری برگزار می‌شود با اجرای موسیقی، مسابقه‌، قرعه‌کشی و نمایش طنز همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اجرای برنامه‌های شاد و مفرح با حضور هنرمندان برجسته شهرستان آستارا و مولودی‌خوانی از دیگر بخش‌های این جشن بزرگ است.

 

گفتنی است، جشن بزرگ نشاط و امید به همت موسسه مردم نهاد بانوان خلاق جوان و با همکاری ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آستارا برگزار می‌شود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن سیل خسارت سیل خبرگزاری شبستان سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم قرآن کریم مسابقات قرآن کریم کمک به سیل زدگان سپاه پاسداران هموطنان سیل زده ولادت حضرت علی اکبر ع روز جوان بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان

محمد علی زلفی گل وزیر علوم در حاشیه بازدید از آزمون سراسری ۱۴۰۳ گفت: خوشبختانه تمهیدات لازم برای برگزاری امن و بانشاط کنکور پیش بینی شده است و امیدواریم شاهد یک رقابت علمی در پنج رشته آزمایشی باشیم، کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان برگزار می‌شود که در رشته علوم تجربی بیشترین داوطلب را داریم.

وی افزود: تفاوت کنکور امسال با سال‌های گذشته نزدیکی زمان برگزاری دو نوبت کنکور است، ما مکلفیم در سال دو نوبت کنکور برگزار کنیم که با توجه به شرایط ماه مبارک رمضان فاصله دو‌ کنکور زیاد نیست و کنکور بعدی تیرماه است.

وزیر علوم گفت: نتیجه دو سال کنکور که ۴ نوبت است برای داوطلبان لحاظ می‌شود و داوطلبان می‌توانند از نمره بهتر خود استفاده کنند.

زلفی گل ادامه داد: سازمان سنجش سعی می‌کند عدالت آموزشی را لحاظ کند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور