Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صداو سیمای مرکز مازندران گفت: حماسه شهدای خان طومان با ساخت یک قطعه موسیقی ارکسترال جاودانه می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، هادی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه عشق و علاقه مردم مازندران به خاندان پیامبر بزرگ اسلام (ص) دیرینه است، اظهار کرد: به گواه تاریخ، مازندرانی‌ها در این راه هر آنچه که در توان داشتند را به میدان آورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به مقابله کشورمان با ترویست‌های تکفیری که ساخته و پرداخته استکبار جهانی اند، گفت: با مجاهدت‌های مدافعان حرم بود که طومار داعش، القاعده و دیگر گروه‌های تکفیری در منطقه غرب آسیا در هم پیچیده شد.

مدیرکل صداوسیمای مازندران افزود: صداوسیمای مرکز مازندران برای جاودانه کردن حماسه جاوید مدافعان حرم به ویژه حماسه خان طومان حلب که 13 نفر از مازندرانی‌های مدافع حرم به شهادت رسیدند یک قطعه موسیقی با کلام ارکسترال می‌سازد.

به گفته مدیرکل صداو سیمای مرکز مازندران در این اثر هنری بیش از ۳۰ نوازنده حضور دارند وشعر آن از وحید دانا و تنظیم با سید جمال محمدی است.

این اثر هنری محلی هفته دوم اردیبهشت رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قصاب متخلف

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: پرونده قصاب متخلف برای گرانفروشی گوشت گوساله منجمد یارانه‌ای به ارزش ۱۹۳ میلیون ریال در شعبه دهم تعزیرات حکومتی شهرستان ساری رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و متهم را علاوه بر عرضه گوشت منجمد در شبکه مصرف به پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: اداره صمت شهرستان ساری، گزارش تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رونمایی از دیوارنگاره وعده صادق در میدان شهدای مشهد
  • رونمایی از برنامه ۳ هفته پایانی لیگ برتر
  • رونمایی از نشان فداکاری رهبری به شهدای دانشگاه امام علی (ع)
  • رونمایی از نشان فداکاری رهبری به شهدای دانشگاه امام علی(ع)
  • پایان اردیبهشت آخرین فرصت انجام سنجش سلامت نوآموزان
  • دیدار مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با خانواده‌های شهدای فاطمیون
  • رونمایی از یادمان «نشان فداکاری مقام معظم رهبری به شهدای دانشگاه افسری امام علی (ع)»
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از خانواده شهید « حسین نیا»
  • حمایت تبلیغات اسلامی مازندران از پاسخ کوبنده به صهیونیسم
  • محکومیت قصاب متخلف