Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز -  نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری، گفت: زنان وزنه بردار ایران به رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا در چین اعزام می شوند.
«بهار بهرامی» روز دوشنبه ، افزود: بر این اساس تیم هفت نفره وزنه برداری بزرگسالان ایران برای نخستین مرتبه در یک رویداد رسمی حضور پیدا می کند.
چهل و هشتمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا از 29 فروردین ماه سال 98 و با رقابت وزنه برداران زن و مرد دسته 55 کیلوگرم آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیکارها با رقابت شرکت کنندگان سنگین وزن، در روز 8 اردیبهشت ماه به پایان می رسد.
سال گذشته تیم دختران ایران در رده نوجوانان در رقابت های قهرمانی آسیا در ازبکستان حضور یافت. اعزام تیم بزرگسالان به چین دومین اعزام تاریخی زنان وزنه بردار ایران به مسابقات رسمی است.
اردوی تیم ملی وزنه برداری زنان ایران در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ازروز سوم فروردین سال 98 با حضور 13 وزنه بردار در تهران آغاز شد.
در رده سنی نوجوانان، یکتا جمالی (اصفهان)، الناز باجلانی (کردستان)، هانیه کرمی (کرمانشاه)، پارمیدا محمودیان (گلستان)، فروغ یونسی (بوشهر)، در رده سنی جوانان، حدیثه حاجی کناری (مازندران)، فاطمه رضانژاد (گلستان) و در رده سنی بزرگسالان پوپک بسامی (تهران)، مریم زارع (فارس)، ابریشم ارجمند خواه (تهران)، سیده الهام حسینی (لرستان)، مرضیه قنبری (خراسان رضوی) و پریسا جهانفکریان (کهگیلویه و بویر احمد) به اردو دعوت شدند

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: وزنه برداری قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ وزنه‌بردار در لیست جدید نواب نصیرشلال

به گزارش خبرگزاری مهر، نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بعد از جلسه امروز با سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون، لیست ۱۴ نفره تیم ملی را برای حضور در المپیک پاریس و رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴ منامه را اعلام کرد.

حمید زارع، عبدالله بیراندوند، ایلیا صالحی پور، علی عالیپور، میر مصطفی جوادی، علیرضا عباسپور، علیرضا معینی، علیرضا نصیری، ابوالفضل زارع، آریا پایدار، آیت شریفی و علی داودی ۱۴ وزنه‌برداری هستند که باید روز ۳۱ فروردین با حضور در کمپ تیم‌های ملی خود را به کادر فنی معرفی کنند.

دور جدید تمرینات تیم ملی به صورت ممتد تا المپیک پاریس از روز اول اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی آغا خواهد شد.

کد خبر 6077597 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دفاع نواب نصیرشلال از تصمیم برای دهدار
  • صعود فرنگی کار قمی به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا
  • دعوت وزنه‌بردار جوان خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • اعزام ۱۲ پارادوومیدانی‌کار به مسابقات قهرمانی جهان
  • دعوت وزنه‌‎بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی
  • اهواز، میزبان مسابقات وزنه‌برداری کارگری قهرمانی ایران
  • دعوت وزنه‌‎بردار ‌خوزستانی‌ به اردوی تیم‌ملی
  • داوران چهارمحالی رقابت‌های کشوری کوراش را سوت می‌زنند
  • دعوت ۱۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی
  • ۱۴ وزنه‌بردار در لیست جدید نواب نصیرشلال