Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - «دکتر هدايت الله خادمي» عضو کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي ميهمان برنامه رهيافت است.
به گزارش خبرگزاري آريا از راديو اقتصاد، مرکز پژوهش‌هاي مجلس با انتشار گزارشي ضمن بررسي تجربه کشور نروژ در مديريت منافع حاصل از توسعه ميادين نفت و گاز، به مشکلات اصلي ساختار صنايع بالادستي نفت و گاز ايران اشاره کرد و شش پيشنهاد براي اصلاح ساختار اين صنايع ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به همين بهانه برنامه «رهيافت» کاري از گروه کسب و کار راديو اقتصاد روز دوشنبه 26 فروردين ساعت 20 به صورت زنده ميزبان «دکتر هدايت الله خادمي» عضو کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي است.
گفتني است؛ تحليل و بررسي روي شش پيشنهاد مرکز پژوهش هاي مجلس و همينطور ترسيم چشم انداز صنايع نفت و گاز مهمترين محورهاي اين برنامه است.
برنامه رهيافت، دوشنبه ساعت 20 و به مدت يک ساعت با اجراي اميرحسين راسخ و تهيه کنندگي سيدوحيد موسوي از راديو اقتصاد بر روي موج اف ام رديف 98 مگاهرتز پخش مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگنه: هفته آینده ایرادات شورای نگهبان به برنامه هفتم در مجلس بررسی می‌شود

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه با بیان این‌که هفته آینده ایرادات شورای نگهبان به لایحه برنامه توسعه در صحن بررسی می‌شود، گفت که تا نیمه اردیبهشت‌ماه تکلیف برنامه هفتم توسعه مشخص شده و تبدیل به قانون می‌شود.

محسن زنگنه در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح آخرین روند بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه هفتم توسعه گفت: بعد از رفع ایرادات شورای نگهبان در مجلس شورای اسلامی مجددا شورا ایراداتی را وارد دانست که ناظر بر اصل ۷۵ مربوط به بار مالی بود.

وی توضیح داد: مجلس شورای اسلامی اصلاحاتی در ماده ۱۱۸ برنامه اعمال کرد که با این اصلاحات شورای نگهبان برخی احکام را مشمول اصل ۷۵ دانست همچنین برخی ابهامات جزئی هم وجود داشت. امروز جلسه‌ای در شورای نگهبان برگزار شد که بخش عمده‌ای از ایرادات بررسی و حل شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: امیدوارم نهایتا هفته آینده ایرادات در صحن مورد بررسی قرار گرفته و به شورای نگهبان ارسال شود.

زنگنه در مورد این‌که چه زمانی برنامه هفتم نهایی خواهد شد، تصریح کرد: قانون بودجه سال ۱۴۰۳ براساس توافق صورت گرفته با دولت طبق احکام برنامه هفتم توسعه نوشته شد منتها به دلیل انتخابات و ایام عید تاخیری در رفع ایرادات صورت گرفت. امیدوایم تکلیف برنامه هفتم توسعه تا نیمه اردیبهشت‌ماه مشخص شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برون‌رفت از مشکلات کشاورزی در گرو توسعه عملیات گلخانه‌ای
  • خبر‌های رسانه بیست و هشتم فروردین
  • ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • ضمانت اجرای حفظ حقوق فرهنگی چیست/سیاست‌هایی که رهبر بر آنها تأکید دارند
  • بررسی بخش جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس با حضور منظور
  • هشتگ سواد رسانه ای را در رادیو سلامت دنبال کنید
  • بررسی مشکلات رزیدنت ها در برنامه مخاطب خاص
  • زنگنه: هفته آینده ایرادات شورای نگهبان به برنامه هفتم در مجلس بررسی می‌شود
  • بررسی رویدادهای شبکه های رادیویی