Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال استقلال می گوید فکر می‌ کنم طرفداران سپاهان می‌خواستند تمرکز ما را بر هم بریزند ولی این به ضرر خودشان شد

طرفداری - اسماعیل گونسالوس یا همان ایسما، در دیدار‌های اخیر در نوک پیکان خط حمله استقلال گرچه گلزنی نکرده، اما از بازیکنان مؤثر در برهم ریختگی تمرکز مدافعان کناری و میانی رقبای این تیم محسوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایسما درباره اتفاقات اخیر در دیدار با سپاهان و روابطش با هم‌تیمی‌ هایش با خبرورزشی صحبت کرده است.

*درباره بازی در اصفهان حرف می‌زنی؟

بازی مهمی بود. با یکی از رقبای صدرجدولی بازی داشتیم. این نوع بازی‌ها را ۶ امتیازی می‌دانند و ما باید برنده می‌شدیم.

* چه برنامه‌ای برای این دیدار داشتید؟

کارمان خیلی شبیه به دیدار با الهلال بود. باید بیرون از خانه به میدان می‌رفتیم و البته به برد هم نیاز مبرم داشتیم. تمرکز در این دو دیدار حرف اول را در تیم‌مان می‌زد. ما برنامه تاکتیکی خوبی برای این دو دیدار داشتیم ولی آنچه کمک‌مان کرد بتوانیم از روش بازی‌مان نتیجه لازم را ببریم این بود که هر کس وظایفش را به درستی انجام داد.

* سپاهان را چقدر می‌شناختی؟

کادر فنی به خوبی این تیم را برای ما تحلیل کرده بود. کوچ (شفر) گفته بود آن‌ها از نظر بدنی در نیمه دوم کم می‌آورند و با همین برنامه و البته نقاط ضعف دیگری که به ما گفته بود رفتیم و می‌خواستیم برنده شویم که به هدف‌مان هم رسیدیم.

* اوضاع خودت در استقلال چطور است؟

خوب! با همه دوست هستم و البته با پاتوسی و منشا رابطه صمیمانه‌تری دارم.

* کار در زمین سپاهان سخت بود؟

استادیومی که در آن بازی می‌کردیم خیلی بزرگ به نظر می‌رسید. البته ما در استادیوم آزادی زیاد بازی کرده بودیم ولی به هر حال بازی در این ورزشگاه هم چالش جالبی بود که خوشبختانه در نهایت با برد ما تمام شد.

* چرا داور گل علی کریمی را نپذیرفت؟

کسی نمی‌داند! البته من درباره داوری حرف نمی‌زنم. فقط می‌دانم بازی مهمی را بردیم. ما با این پیروزی دوباره به جمع تیم‌هایی که شانس قهرمانی دارند برگشتیم.

* فکر می‌کنی استقلال قهرمان می‌شود؟

این به نتایج دیگر تیم‌ها هم بستگی دارد. البته ما فاصله کمی با صدرنشین داریم ولی این به شرطی است که آن‌ها هم امتیاز از دست بدهند.

* فکر می‌کنی این اتفاق می‌افتد؟

ما با سپاهان بازی داشتیم و ۳ امتیاز از این تیم گرفتیم. حالا همین تیم باید با تراکتورسازی و پرسپولیس بازی کند. قطعاً با این شرایط آن‌ها دو برابر دیدار با ما توان و انرژی می‌گذارند که خودشان را در جدول نگه دارند. فکر می‌کنم پرسپولیس امتیاز از دست می‌دهد.

* توقف بازی در اواخر دیدار چه تأثیری در این نتیجه داشت؟

فکر می‌کنم طرفداران سپاهان می‌خواستند تمرکز ما را بر هم بریزند ولی این به ضرر خودشان شد. یک گوجه فرنگی روی چمن بود که فکر می‌کردند مواد انفجاری است (خنده)! همان گوجه فرنگی عامل شکست سپاهان شد.

* استقلال قهرمان می‌شود؟

خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد. البته ما در لیگ قهرمانان هم باید با قدرت ظاهر شویم ولی فکر می‌کنم نتایج هر دو جام در روند نتیجه گیری‌مان در دیگری تأثیر مستقیم دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها

به گزارش همشهری آنلاین سعید غلامعلی بیگی، بازیکن باتجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: ان‌شاءالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگرپسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هوادارانشان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

کد خبر 846807 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • رکورد 92 درصدی پرسپولیس در سال 1350
  • شوک به رامین رضاییان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس
  • کدام تیم قهرمان می‌شود؟