Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@03:07:55 GMT

23 درصد صنایع دستی همدان مختص تویسرکان است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۲۶۰۲

23 درصد صنایع دستی همدان مختص تویسرکان است

حبیب مومیوند روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چهارهزار و 700 واحد صنایع دستی دارای پروانه در تویسرکان فعال است و هفت هزار و 600 نفر در حوزه مبل و منبت در شهرستان مشغول به کار هستند.
وی ادامه داد: شهرستان تویسرکان از چهار هزار و 600 بافنده فرش دستباف برخوردار است که سه هزار و 600 نفر از این تعداد گواهی آموزشی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مومیوند با بیان اینکه بیش از 221 اثر تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی در شهرستان وجود دارد افزود: ظرفیت گردشگری در شهرستان بسیار بالاست اما نیازمند زیرساخت‌های لازم است.
فرماندار تویسرکان افزود: شهرستان تویسرکان بیش از 9 هزار هکتار زمین‌های باغی متنوع دارد که بیش از پنج هزار و 500 هکتار از این میزان به باغ های گردو اختصاص یافته است.
مومیوند به ایجاد اشتغال در بخش‌های مختلف کشاورزی از جمله ایجاد و توسعه گلخانه‌ها در وسعت زیاد و سرشاخه‌کاری گردو در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: زمینه کار در بخش کشاورزی به شیوه نوین در تویسرکان مهیا است.
7523/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ایجاد اشتغال بخش کشاورزی صنایع دستی فرش کشاورزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه میراث فرهنگی و گردشگری در بام ایران با ثبت ۵۳ قرارداد

امین صالح‌ریاحی اظهار داشت: ارزش مالی این قرارداد‌ها ۴۱۸ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال بوده است.

وی افزود: از مجموع این قرارداد‌ها ۱۰ قرارداد مختص شهرستان شهرکرد، هشت قرارداد مربوط به شهرستان بروجن، سه قرارداد مرتبط با شهرستان بن، سه قرارداد مختص شهرستان اردل، شش قرارداد مربوط به شهرستان سامان، پنج قرارداد مرتبط با شهرستان فارسان، ۹ قرارداد مختص شهرستان کوهرنگ، دو قرارداد مختص شهرستان لردگان، پنج قرارداد مربوط به شهرستان کیار و دو قرارداد مختص سطح استان است.

بیشتر بخوانید

کسب رتبه سوم چهارمحال و بختیاری در مرمت بنا‌های تاریخی

صالح‌ریاحی اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های میراث‌فرهنگی در چهارمحال و بختیاری شامل احداث سرویس‌های بهداشتی، تعمیر و مرمت پل‌ها، موزه‌ها، مساجد، حمام‌ها، قلعه‌ها و بنا‌های تاریخی و همچنین توسعه زیرساخت‌های گردشگری در حاشیه تالاب‌ها، چشمه‌هارودخانه‌ها و اماکن گردشگری استان از مهم‌ترین این قرارداد‌ها به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری افزون‌بر ۸۰۰ جاذبه گردشگری با سه هزار و ۵۶۱ تخت در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مجتمع‌های گردشگری، خانه‌های مسافر، مهمانپذیرها، بوم‌گردی‌ها و سایر مراکز گردشگری زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • توسعه میراث فرهنگی و گردشگری در بام ایران با ثبت ۵۳ قرارداد
  • کشف و ضبط سه دستگاه فلزیاب در کبودارهنگ و اسدآباد
  • کشف سه دستگاه فلزیاب در کبودراهنگ و اسدآباد
  • کاوش و سامان‌دهی قلعه تپه تاریخی ابهر
  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • جمعه بازار صنایع‌ دستی در شهرملی گلیچ بهشهر برگزار می‌شود
  • مکان یابی ایجاد بازارچه های صنایع دستی بانوان در کشور
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • صنایع دستی روستای قلعه بالا