Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد سعیدی عصر دوشنبه در دیدار فرمانده سپاه استان قم ضمن تقدیر از امدادرسانی و کمک مردم قم به مناطق سیل‌زده، افزود: تأمین نیازهای اساسی مردم سیل‌زده امری ضروری است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم شتاب دهی در جمع‌آوری کمک‌های مردمی، افزود: کمک‌های مردمی و همچنین کمک‌های دستگاه‌های استان به مناطق سیل‌زده باید به‌صورت سازمان‌دهی شده جمع‌آوری و به این مناطق ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) رویکرد این آستان را جمع آوری کمک‌های مردمی به صورت سازمان دهی شده دانست و افزود: حرم مطهر با توجه به ظرفیت وسیعی که دارد و با استفاده از این ظرفیت‌ها به جمع آوری کمک‌های مردمی برای خدمت رسانی به مردم سیل زده پرداخته است.

وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی برای سیل زدگان توسط ستاد کمک‌های مردمی استان قم به استان‌های سیل زده ارسال می‌شود، افزود: با توجه به شناخت ستاد کمک‌های مردم استان قم از نیازهای مردم مناطق سیل زده لازم است کمک‌های مردمی به صورت سازمان دهی شده توسط این ستاد جمع آوری و به استان‌های سیل زده ارسال شود تا بتوان به صورت مطلوب‌تر به خدمت رسانی به عزیزان خسارت دیده پرداخت.

کد خبر 4591807

منبع: مهر

کلیدواژه: قم مناطق سیل زده کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: سال گذشته ۸۰ گاراژ با محوریت داخل بافت مسکونی شناسایی و پلمب شد و با تکمیل مجتمع پردازش در جاده کوه سفید تمام گاراژها به این مرکز انتقال داده می‌شود.

سید عبدالله میر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: سخت‌ترین فعالیت حوزه پسماند در سطح شهر، تعیین تکلیف افراد دوره گرد و ضایعاتی است که این فعالیت خلاف ضوابط و قوانین کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: برخی از این افراد نیازمند هستند و دستگاه‌های ذی‌ ربط باید برای آن‌ها اقدامات حمایتی داشته باشند و شهرداری تلاش می‌کند مشکلات بهداشتی به واسطه فعالیت این افراد ایجاد نشود و در عین حال مشکلات اقتصادی آن‌ها نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم عنوان کرد: برخی از افراد زباله‌گرد با سنی برخلاف قوانین فعالیت می‌کنند یعنی یا کودک هستند یا افراد بسیار مسن محسوب می‌شوند.

میر ابراهیمی ادامه داد: برخی از این افراد توسط افراد متمول و گاراژدارها تحت استعمار قرار گرفته‌اند و مدارکی در اختیار گاراژها دارند که مجبور به این فعالیت غیرقانونی هستند و نمی‌توانند با شهرداری همکاری کنند.

وی عنوان کرد: سال گذشته با همکاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و تأکیدات مقام قضائی نسبت به پلمب و جمع‌آوری بخشی از این گاراژها اقدام و مقرر شد در فرصت در نظر گرفته از محدوده شهر خارج شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: حضور اتباع در زباله‌گردی یکی دیگر از مشکلاتی است که حتی مجوز ورود به کشور را ندارند؛ بنابراین نمی‌توان برای آن‌ها فعالیت خاصی تعریف کرد که با اداره کل اتباع برای جمع‌آوری آن‌ها هماهنگی لازم انجام شده است.

میرابراهیمی تاکید کرد: سال گذشته ۸۰ گاراژ با محوریت و هدف داخل بافت مسکونی شناسایی و پلمب شد و با تکمیل مجتمع پردازش در جاده کوه سفید تمام گاراژها به این مرکز انتقال داده می‌شود.

کد خبر 745017

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: اسراییل اجازه دسترسی به شاهدان حمله هفتم اکتبر را نمی‌دهد
  • مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند
  • کشاورزان تفتی بقایای هرس شده درختان خود را جمع آوری کنند
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان سه شهر مرزی خراسان جنوبی
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم
  • قامت‌هایی که خم می‌شوند؛ دستانی که غبار از چهره شهر می‌زداید
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • گلریزان در ارزوئیه با جمع آوری ۴۷۰ میلیون کمک مردمی
  • جمع آوری انواع شیرینی تاریخ مصرف گذشته در یاسوج