Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-16@05:13:31 GMT

فروش گوشت قرمز دولتی آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۲۷۴۲

پول‌نیوز -  استاندار چهارمحال و بختیاری از توزیع گسترده گوشت قرمز گرم (گوسفند) با قیمت مصوب دولتی در شبکه توزیع از روز چهارشنبه طی هفته جاری در سطح این استان خبر داد.
اقبال عباسی روز دوشنبه در کارگروه تنظیم بازار استان در محل کشتارگاه صنعتی جونقان فارسان اظهار داشت: با تمهیدات اندیشده شده، افزون بر ۶ هزار دام سبک زنده از کشور رومانی معادل ۱۲۰ تن خریداری و در حال انتقال به استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، با هماهنگی‌های انجام شده حدود ۲۰ تن از گوشت مورد هدف به استان‌های سیلزده کشور ارسال و ۱۰۰ تن مابقی در سطح استان چهارمحال و بختیاری از چهارشنبه هفته جاری توزیع خواهد شد.
رییس کارگروه تنظیم بازار استان گفت: نحوه تقسیم هر لاشه گوسفند آماده طبخ به چهار مساوی تقسیم بندی شده و با برنامه ریزی‌های انجام شده به ازای هرکیلوگرم گوشت ۴۳۵ هزار ریال به مشتری تحویل می‌شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: گوشت قرمز چهار محال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت قرمز؛ ریزش سنگین ۲۶ هزار واحدی شاخص کل بورس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با ریزش سنگین ۲۶ هزار واحدی مواجه شده است، ۹۹ درصد بازار سرمایه در وضعیت صف فروش هستند.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۲،۲۱۸ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی برای دومین روز متوالی با ثبت رقم ۵۲۸ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. در یک هفته گذشته بر شدت خروج هم نسبت به میانگین ماهانه افزوده شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۴۰۴ میلیارد تومان ورود نقدینگی حقیقی به این صندوق‌ها است. اما صندوق‌های درآمد ثابت امروز شاهد ۳۶۳ میلیارد تومان خروج نقدینگی بوده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • با فروشندگان متخلف گوشت قرمز برخورد قانونی می‌شود
  • در خرید گندم منافع مردم خط قرمز ماست/ عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌بار ایلام باید آغاز شود
  • توزیع لاستیک با تعرفه دولتی با هدف تعادل بخشی قیمت بازار
  • کمتر از ۲۰ درصد میوه‌های تنظیم بازار یزد در نوروز به فروش نرسید
  • تامین بخش زیادی از نهاده‌ها در سال جاری/ بازار گوشت قرمز به ثبات می‌رسد
  • وضعیت قرمز؛ ریزش سنگین ۲۶ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بازار گوشت قرمز به ثبات قیمتی می‌رسد
  • قیمت جدید گوشت قرمز اعلام شد
  • جدیدترین قیمت گوشت‌های وارداتی در بازار | قیمت هرکیلو ران گوسفندی و گوساله چند شد؟