Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@01:41:15 GMT

محمد محمودی نورآبادی چهره برگزیده هنر انقلاب اسلامی فارس

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۲۸۴۲

محمد محمودی نورآبادی چهره برگزیده هنر انقلاب اسلامی فارس

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرم اللهی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس شامگاه دوشنبه در آئین پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی در فراز کوتاهی از روند برپایی سومین هفته هنر انقلاب اسلامی ارائه کرد و گفت: خوشبختانه سومین هفته هنر انقلاب در سراسر استان فارس به خوبی برگزار شد و مورد استقبال قرار گرفت.

وی با تمجید از استاندار فارس در همراهی با این رویداد بزرگ و آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در هم گامی و رهنمون ساختن برگزارکنندگان هفته هنر انقلاب اسلامی عنوان کرد: تمامی دستگاه‌ها بی ادعا اما با عزمی راسخ در برگزاری این هفته مشارکت جستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس با حضور نویسندگان ۷ اثر پژوهشی تولید حوزه هنری فارس، لوح تقدیر سومین هفته هنر انقلاب اسلامی به امان اهدا شد.

همچنین در عرصه تئاتر از بهرام میرزایی کارگردان نمایش مهنا و محمدصادق علی پور کارگردان تئاتر تقدیر شد.

در ادامه چهره‌های برتر سال هنر انقلاب اسلامی معرفی شدند که در عرصه ادبیات پایداری از حسن حسینی ارسنجانی در حوزه ادبیات کوک و نوجوان از هادی فردوسی، در حوزه شعر انقلاب اسلامی از ایوب پرندآور، در عرصه پژوهش از دکتر غلامرضا کافی، در حوزه هنرهای تجسمی از سعید صادقی، در حوزه تئاتر از علیرضا اسدپور، در عرصه هنرهای تصویری از سهیلا نیک سرشت و در حوزه موسیقی و سرود آئینی از سرپرست گروه سرود مصباح الهی، عمران جمالی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امسال برگزیده برگزیدگان سومین هفته هنر انقلاب اسلامی فارس از حوزه ادبیات پایداری انتخاب شد که به پاس کسب موفقیت در حوزه هنرهای انقلاب اسلامی از محمد محمودی نورآبادی تجلیل شد.

کد خبر 4591919

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز هفته هنر انقلاب اسلامی حوزه هنری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین نمایشگاه تخصصی هنر‌های قرآنی «روایت باران» این روز‌ها در فرهنگسرای نیاوران درحال برگزاری است و در راستای رویکرد پژوهشی، میزبان پنل‌ها و نشست‌های تخصصی با حضور اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان و هنرجویان خواهد بود.

یکی از این نشست‌های تخصصی روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد. این نشست تحت عنوان «سیر تحول هنر‌های قرآنی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی» با همکاری دانشگاه سوره و دانشگاه هنر‌های اسلامی ایرانی استاد فرشچیان و نگارخانه ترانه باران با حضور دکتر سجاد محمد یارزاده (رئیس دانشگاه هنر‌های اسلامی - ایرانی استاد فرشچیان)، مهران هوشیار (دانشیار و مدیر گروه مطالعات عالی هنر دانشگاه سوره)، مهدی خانکه (استادیار و ریاست مدرسه عالی مهارتی دانشگاه هنر‌های اسلامی - ایرانی استاد فرشچیان)، مهدی محمدی (استادیار و مدیر گروه هنر‌های سنتی و صنایع دستی دانشگاه سوره) برگزار و دانشجویان و اساتید پیرامون این موضوع به بحث و گفت‌وگو خواهند نشست.

در پایان این نشست تخصصی به شرکت کنندگان در جلسه گواهی حضور از طرف دانشگاه اهدا خواهد شد.

نمایشگاه روایت باران توسط نگارخانه «ترانه باران» به عنوان نگارخانه تخصصی هنر‌های ایرانی- اسلامی و با همکاری صندوق اعتباری هنر در فرهنگسرای نیاوران برگزار شده و بیش از ۱۷۰ اثر از هنرمندان و اساتید برجسته خوشنویسی را به نمایش گذاشته است. این نمایشگاه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی با محوریت قرآنی، و همچنین رشد و توسعه اقتصاد هنر‌های ایرانی واسلامی و حمایت از هنرمندان فعال در عرصه آثار قرآنی برگزار شده است.

لازم به ذکر است نمایشگاه «روایت باران» تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در فرهنگسرای نیاوران دایر است و علاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و روز‌های تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود
  • کانون بسیج هنرمندان آباده، کانون برتر فارس
  • «چهره برتر خبر» سال خراسان شمالی معرفی شد
  • ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه تربیت هنرمند در گام دوم انقلاب
  • احمدرضا مداح عکاس ایثارگر شیرازی چهره شاخص هنر انقلاب در ۱۴۰۲ شد
  • انتخاب چهره‌های برتر و شاخص سال۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی در فارس
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی فارس
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی استان فارس