Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@21:32:58 GMT

برخورد قضایی با فروشندگان اقلام امدادی هلال احمر

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۲۹۲۸

به گزارش فارس، محمودرضا پیروی دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت:‌پس از هماهنگی های لازم با دادستانی کل کشور و اعلام آمادگی کامل برای برخورد با خریدو فروش اقلام امدادی، از این پس اقدامات لازم در این خصوص با سرعت و جدیت بیشتری دنبال می شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر اذعان داشت: کلیه اقلام امدادی بویژه چادر با آرم جمعیت هلال احمر بطور رایگان بین آسیب دیدگان از حوادث و طبق پروتکل های مشخص توزیع می شود و اقلام زیستی – امدادی با آرم جمعیت هلال احمر قابل خرید و فروش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین هرگونه اقدام در این موضوع طبق اعلام مقامات مربوطه تحصیل مال از طریق نامشروع و تصرف غیر مجاز در اموال عمومی بوده و قابل پیگرد قضایی است.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه اقدامی در این خصوص موارد را به شعب جمعیت هلال احمر و یا مقامات قضایی-انتظامی شهر مورد نظر اطلاع دهند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید علی طباطبائی فر اظهار داشت: به دنبال تشدید بارندگی، برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان دچار سیلاب شده است که تیم‌های امدادی در منطقه مشغول امدادرسانی هستند.

وی افزود: هلال احمر یزد در راستای همدلی و کمک به هم‌وطنان در استان سیستان‌وبلوچستان، آماده خدمت رسانی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد تصریح کرد: بدین منظور با هماهنگی سازمان امداد و نجات، هزار و ۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از یزد با یک دستگاه تریلی و یک دستگاه فوسو به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان بارگیری و ارسال شد.

گفتنی است بیش از این ۱۰ تیم متشکل از ۴۰ نیرو امدادی هلال احمر استان یزد با ۹ خودرو امدادی به همراه تجهیزات سیلاب و موتور پمپ و ... به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شده و همچنان در این مناطق مشغول امدادرسانی هستند.

دیگر خبرها

  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • ارائه آموزش‌های امدادی به ۲۵ هزار البرزی
  • زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اردکان نیازمند توسعه