Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@11:50:23 GMT

دستگیری سارقی که طعمه خود را بیهوش می‌کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۲۹۷۲

دستگیری سارقی که طعمه خود را بیهوش می‌کرد

سرهنگ رهام رضایی اظهار داشت: با دریافت گزارشی مبنی بر بیهوشی راننده یک دستگاه خودرو ۲۰۶ روبروی مجتمع آفتاب کنگان و سرقت وسایل و پول نقد آن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با بیان اینکه سارق پس از شناسایی طعمه خود به وی شکلاتی که قرص‌های خواب‌آور و مواد بیهوشی به آن اضافه شده بوده تعارف می‌کند، افزود: سارق پس از بیهوشی راننده، پول نقد و اشیاء با ارزش را به سرقت برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با همت پلیس آگاهی و با انجام اقدامات فنی، علمی و اطلاعاتی متهم و سارق حرفه‌ای شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر گردید که در تحقیقات اولیه خود را با نام دیگری معرفی که پس از انگشت‌نگاری و اخذ سوابق مشخص گردید که متهم دارای ۱۴ فقره سابقه در خصوص سرقت بوده که با چهار نام مختلف در دفعات گذشته روانه زندان شده است.

رضایی با اعلام اینکه متهم ضمن اقرار به سرقت لوازم خودرو ۲۰۶ در بازجویی‌های فنی به ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی و داخل خودرو معترف شد که در همین راستا با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی از پذیرش خوردنی و آشامیدنی از افراد ناشناس پرهیز کنند و سارقان در پوشش‌های مختلف دست به سرقت می‌زنند و اقدامات هوشیارانه شهروندان، عامل مهمی جهت پیشگیری از وقوع سرقت می‌باشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرقت دستگیری سارق پلیس قرص خواب آور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  سید محمد موسوی با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری بخش دیشموک این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و در حین سرقت دستگیر کردند. موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به سرقت مقدار زیادی محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف