Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیرکل جمعیت هلال احمر از برخورد جدی با افراد و گروه‌هایی که اقدام به خرید و فروش اقلام امدادی مخصوصا چادر‌های امدادی این جمعیت می‌کنند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان محمودرضا پیروی پس از دستور دادستان کل کشور و دیدار با معاونین ایشان از هماهنگی کامل و اقدامات ارزشمند قوه قضاییه برای برخورد با افراد فرصت طلب و سودجو قدردانی و اعلام کرد: پس از هماهنگی‌های لازم با دادستانی کل کشور و اعلام آمادگی کامل برای برخورد با خریدوفروش اقلام امدادی، از این پس اقدامات لازم در این خصوص با سرعت و جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیرکل جمعیت هلال احمر اذعان داشت: کلیه اقلام امدادی بویژه چادر با آرم جمعیت هلال احمر بطور رایگان بین آسیب دیدگان از حوادث و طبق پروتکل‌های مشخص توزیع می‌شود و اقلام زیستی – امدادی با آرم جمعیت هلال احمر قابل خرید و فروش نیست؛ بنابراین هرگونه اقدام در این موضوع طبق اعلام مقامات مربوطه تحصیل مال از طریق نامشروع و تصرف غیر مجاز در اموال عمومی بوده و قابل پیگرد قضایی است.
وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه اقدامی در این خصوص موارد را به شعب جمعیت هلال احمر و یا مقامات قضایی-انتظامی شهر مورد نظر اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هلال احمر جمعیت هلال احمر اقلام زیستی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید علی طباطبائی فر اظهار داشت: به دنبال تشدید بارندگی، برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان دچار سیلاب شده است که تیم‌های امدادی در منطقه مشغول امدادرسانی هستند.

وی افزود: هلال احمر یزد در راستای همدلی و کمک به هم‌وطنان در استان سیستان‌وبلوچستان، آماده خدمت رسانی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد تصریح کرد: بدین منظور با هماهنگی سازمان امداد و نجات، هزار و ۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از یزد با یک دستگاه تریلی و یک دستگاه فوسو به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان بارگیری و ارسال شد.

گفتنی است بیش از این ۱۰ تیم متشکل از ۴۰ نیرو امدادی هلال احمر استان یزد با ۹ خودرو امدادی به همراه تجهیزات سیلاب و موتور پمپ و ... به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شده و همچنان در این مناطق مشغول امدادرسانی هستند.

دیگر خبرها

  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • ارائه آموزش‌های امدادی به ۲۵ هزار البرزی
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اردکان نیازمند توسعه